تیم والیبال شهرداری ورامین از سری مسابقات دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال کشور با نتیجه ۳ بر یک پیام مشهد را شکست داد، تا یک گام به مرحله نیمه نهایی نزدیک تر شود.

ورامینی ها در یک قدمی فینال/ شهرداری ورامین ۳- پیام مشهد یک

به گزارش قدس آنلاین ، بعد از ظهر یکشنبه تیم‌های والیبال شهرداری ورامین و پیام مشهد از سری مسابقات دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید گلعباسی ورامین به مصاف یکدیگر رفتند.

در این مسابقه تیم شهرداری ورامین، موفق شد، تا وقت استراحت فنی اول با نتیجه ۸ بر ۵ از حرف خراسانی خود پیش بیفتد و در ادامه با دفاع خوب مجرد و استفاده از موقعیت‌ها وقت استراحت فنی دوم را نیز ۱۶ بر ۹ به پایان رساند، تا فاصله امتیازها به ۷ برسد.

شاگردان رحمان محمدی راد، ست اول این مسابقه را با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ و با فاصله امتیازی زیاد به نفع خود به پایان برساند.

در ست دوم نیز شهرداری ورامین برتری خود مقابل میهمان مشهدی را حفظ کرد و توانست با ارائه یک بازی قدرتمند و فنی با نتیجه ۲۵ ب ر ۲۰ این ست را به پایان ببرد در این ست دفاع علی اصغر مجرد و پوریا فیاضی در شهرداری ورامین صحنه‌های زیبایی را برای والیبال دوستان رقم زد.

ست سوم این مسابقه اما شاهد بازی پایاپایی از سوی ۲ تیم بودیم و ۲ تیم تا امتیاز ۲۰ برابر با هم پیش آمدند، اما در نهایت این پیام بود، که با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ ست را به سود خود به پایان رساند، تا ۲ شهرداری ورامین در ست شماری با نتیجه ۲ بر یک پیش بیفتد.

در ست چهارم نیز این ورامینی‌ها بودند، که برتری خود را حفظ کردند، تا در نهایت مسابقه را با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به سود خود به پایان رساندند، تا در ست شماری با نتیجه ۳ بر یک به برتری برسند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.