۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
کد خبر: 647062

دبستان ۶ کلاسه کمال جعفریان و دبیرستان سه کلاسه حمیدرضا داوودزاده با حضور جمعی از مسئولان استانی در منطقه تبادکان به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از ۲ مدرسه خیرساز در منطقه تبادکان

 مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان در این مراسم ضمن تقدیر از خیرین نیک اندیش گفت: امروز شاهد افتتاح دو پروژه خیر ساز در روستای قصر هستیم، که دبیرستان سه کلاسه خیرساز حمیدرضا داوودزاده با زیر بنای۲۰۵ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و همچنین دبستان ۶ کلاسه خیرساز کمال جعفریان با زیربنای ۳۶۵ متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده و زمین اهدایی این آموزشگاه‌ها نیز از طرف خیرین محمدعلی حسن‌زاده مقدم، غلامحسین بیدل و محمد پاسبان جهت ساخت این دو آموزشگاه اهدا شده است.

علی سعیدی تصریح کرد: خیرین نیازی به تقدیر ندارند و اگر کار خیری انجام می‌دهند بر اساس خصوصیات و خصلت هایی است که خداوند متعال در نهاد این عزیزان قرار داده تا طعم خوش بخشندگی، مهربانی و مهرورزی را بچشند.

وی با اشاره به اینکه تبادکان سرزمین بالقوه استعدادهاست، بیان کرد: بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مشکل ما در آموزش و پرورش منطقه تبادکان به عنوان پهن پیکرترین منطقه آموزشی کشور، کمبود فضای آموزشی و امکانات و تجهیزات است، ما از لحاظ منابع انسانی بسیار غنی و سرشار هستیم و محرومیت این منطقه آموزشی ریشه در امکانات و فضا دارد.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل نوسازی مدارس خراسان رضوی نیز گفت: خیران مدرسه ساز ساخت مدرسه را برای خود یک عمل صالح می‌دانند که یک امر ارزشمند و خداپسندانه می‌باشد. محمدرضا خدادادی افزود: تلاش دولت نیز براین است که دغدغه‌های آموزش و پرورش بویژه در مناطق محروم رفع شود، منطقه آموزشی تبادکان که در حاشیه شهر مشهد قرار دارد، بزرگ‌ترین منطقه آموزشی کشور با بیش از ۱۳۰ هزار دانش‌آموز است که نیازمند توسعه و تجهیز مدارس بیشتر می‌باشد.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.