کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره همگروهی این تیم با السد، پاختاکور و الاهلی عربستان گفت: با تیم هایی بازی داریم که همگی قدرت آسیا هستند و برای قهرمانی می جنگند.

سیدجلال: پاختاکور چغر بازی می‌کند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، درباره دیدار نخست پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مقابل پاختاکور ازبکستان گفت: آنها خیلی قدرتمند و چغر بازی می‌کنند. پاختاکورهمیشه رقیب مهمی برای تیم‌های ایرانی بوده است. ازبکستانی‌ها سبک فوتبالی خاص خودشان را دارند. این تیم نشان داده است می‌تواند با قدرت بالا و سرعت بازیکنانش خطرناک باشد.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: با وجود اینکه نماینده ازبکستان هم می‌خواهد لیگ قهرمانان آسیا را محکم شروع کرده و امتیاز بگیرد اما مطمئن باشید توان خودمان را باز هم به کار می‌گیریم تا استارت محکمی در آسیا بزنیم.

وی درباره نایب قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته این بازی‌ها و تأثیرش روی عملکرد امسال این تیم اظهار داشت: پرسپولیس با وجود مشکلات بسیار زیادی نایب قهرمان شد که فصل خیلی خوبی هم محسوب شد. اما سال گذشته کاملاً تمام شده است. ما هم مثل تمامی رقیبانمان تغییر کردیم. بدون شک امسال بازی‌های سختی داریم و به گذشته فکر نمی‌کنیم. الان هم مشکلاتی داریم که امیدوارم کمتر شود تا باز هم تمرکز خود را برای بازی‌های پیش رو حفظ کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران درباره هم‌گروهی این تیم با السد قطر و الاهلی عربستان تصریح کرد: شک نکنید این تیم یکی از مدعیان جدی قهرمانی است. السد قطر همان تیمی است که تیم ملی قطر داشت و به قهرمانی جام ملت‌های آسیا رسید. به نظرم این تیم بهتر از تیم ملی قطر هم هست. آنها ژاوی، گابی و بغداد بونجاح را دارند. تیمی که میلیاردی خرج می‌کند قطعاً با قدرت بیشتری نسبت به قبل وارد مسابقات می‌شود.

حسینی در ادامه در خصوص شرایط خود خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت جسمانی خوبی دارم. سرماخوردگی جزئی هم داشتم. شرایط تیم به گونه‌ای است که باید خودمان را در شرایط مسابقه نگه داریم تا مشکلی در زمین وجود نداشته باشد. بازیکنان تیم هم از اهمیت بازی‌های آسیایی باخبر هستند و می‌خواهیم با حضور پرشور هوادارانمان بهترین نتیجه را کسب کنیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.