۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
کد خبر: 647152

سرمربی ناپولی پس از شکست مقابل یوونتوس گفت: گل اول یوونتوس بحث برانگیز بود. من مطمئن هستم که دروازه بان برخوردی با رونالدو نداشت.

آنچلوتی : گل اول یوونتوس بحث برانگیز بود

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، شب گذشته در چارچوب هفته بیست وششم سری آ ایتالیا و در حساس‌ترین دیدار هفته، دو تیم مدعی ناپولی و یوونتوس که در رتبه اول و دوم جدول حضور دارند در ورزشگاه سن پائولو به مصاف هم رفتند.این دیدار پر برخورد و پر هیجان در حالی که هر دو تیم یک اخراجی دادند با نتیجه ۲ بر یک به سود یوونتوس خاتمه یافت.

کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی پس از این باخت گفت:  گل اول یوونتوس بحث برانگیز بود. من مطمئن هستم که دروازه بان برخوردی با رونالدو نداشت. او تنها به خاطر ممانعت از حرکت مهاجم یوونتوس اخراج شد. اگر ما ویدئو چک داریم چرا نباید از ان استفاده کنیم. اصلا نیاز به اخراج دروازه بان نبود چون رونالدو بعد از آن صحنه به توپ نمی رسید.

وی افزود: شما باید در نیمه دوم بازی تصمیماتی بگیرید تا روند بازی تغییر کند به همین خاطر ترجیح دادم که ایسینیه را حفظ کنم چون توانایی خوبی در ضدحملات دارد و میلیک را از زمین بازی خارج کردم. اصلا از نتایجی که در این فصل گرفتم پشیمان نیستم. یوونتوس در این فصل استثنایی بود و به ما اجازه نداده که به صدر جدول نزدیک شویم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.