مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شورای فرهنگ عمومی استان خراسان رضوی گفت: برنامه‌های متنوع فرهنگی برای زائران در نوروز ۹۸ پیش‌بینی شده است.

پیش‌بینی برنامه‌های متنوع فرهنگی برای زائران در نوروز ۹۸
 
به گزارش قدس آنلاین  و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، ابوالفضل مکرمی‌فر، دبیرستاد خدمات سفر خراسان رضوی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان خراسان رضوی که با نماینده ولی ففیه در استان و استاندار خراسان رضوی و اعضای کمیته‌های دوازده‌گانه ستاد خدمات سفر برگزار شد، گزارشی از تدابیر و برنامه های ستاد خدمات سفر خراسان رضوی ارائه و اظهار کرد: تاکنون چهار جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی برگزار شده و برای میزبانی خوب در نوروز ۹۸ از زائران و مسافران، برنامه‌های فرهنگی متنوعی پیش‌بینی شده است.
وی افزود: کمیته نظارتی بر نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی در مسیرهای منتهی به مشهد مشخص شده و تا پایان سال از تمام این مجموعه‌ها بازدید خواهد شد.
وی با بیان این که در روز اول فرودین نیز به رسم میزبانی در مبادی ورودی مشهد از زائران استقبال خواهیم کرد، ادامه داد: برای اطلاع‌رسانی به زائران ۳ هزار دقیقه برنامه از رادیو زیارت و ۶ هزار دقیقه برنامه ازسیمای خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.
مکرمی‌فر با اشاره به اقدامات کمیته خدمات شهری ستاد خدمات سفر خراسان رضوی اظهار کرد: ۲۶ پایگاه راهنمای زائر در مبادی ورودی و مناطق مورد تردد زائران حضور دارند و به راهنمایی زائران می‌پردازند.
وی گزارشی از آمادگی کمیته‌های دوازده‌گانه ستاد خدمات سفر از جمله نظارت اصناف، مراکز اقامتی، مراکز درمانی و بیمارستانی  ارائه کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.