قزوین_ حجت الاسلام سیدمهدی حسینی گفت: با تمام ادارات فرهنگی استان تعامل خواهیم داشت و امیدواریم بتوانیم در حوزه های مختلف اعم از حوزه شعر قزوین، شهر شهیدان رجایی و ابوترابی و سایر بزرگان اقدامات مناسب و اثرگذاری صورت بگیرد.

تعامل مناسبی با تمام ادارات فرهنگی خواهیم داشت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام سیدمهدی حسینی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین روز دوشنبه در نشست خبری که ظهر امروز (دوشنبه) به مناسبت بیست و ششمین سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سالن جلسات اداره‌ کل ارشاد این استان برگزار شد، رسانه ها را بازوان پرتوان اداره ارشاد دانست و اظهار داشت: از رسانه ها درخواست داریم تا همواره پای کار بوده و یاری‌گر حوزه فرهنگ استان باشند. 

وی افزود: استان قزوین بزرگان بسیاری را در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری شامل می شود و با اندکی مطالعه در تاریخ این استان متوجه حضور شخصیت‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری، سیاسی و ادبی می شویم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: کاستی ها کمی هایی در سطح استان امروز وجود دارد و این کاستی ها را با اتحاد و یکدلی می توان حل و مرتفع کرد و استان قزوین ظرفیت ها و استعدادهای بسیاری را به خود اختصاص می دهد که این استعدادها باید شناسایی شوند.

حسینی گفت: درِ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به روی همه احزاب و گروه‌های سیاسی باز است و ما نباید مباحث سیاسی را در مباحث فرهنگی دخیل کنیم. 

وی اضافه کرد: انجمن‌های استان مورد غفلت و بی‌مهری قرار گرفتند و شخصیت‌هایی در استان هستند که عرصه برایشان تنگ شده و برخی از آنها به استان‌های دیگر پناه بردند اما تلاش دارم زمینه حمایت از آنها را در استان فراهم سازم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین عنوان کرد: افتخارم این است که کارمند رسمی ارشاد هستم؛ امیدواریم بتوانیم فرهنگ و ارشاد خوبی در استان داشته باشیم.

حسینی یادآور شد: امروز در هرجایگاهی که قرار گرفتیم مدیون خون شهدا هستیم و همه باید جوانان را به سمت مسجد سوق دهیم چراکه امروز هرچه داریم از مساجد است.

وی خاطرنشان کرد: با تمام ادارات فرهنگی استان تعامل خواهیم داشت و امیدواریم بتوانیم در حوزه های مختلف اعم از حوزه شعر قزوین، شهر شهیدان رجایی و ابوترابی و سایر بزرگان اقدامات مناسب و اثرگذاری صورت بگیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.