رئیس کمیته ملی المپیک با رئیس بخش ورزشکاران سولیداریتی و مدیر ارتباطات کمیته بین المللی المپیک دیدار و گفتگو کرد.

دیدار صالحی امیری با مسئولان کمیته بین المللی المپیک

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در سی و هشتمین مجمع شورای المپیک آسیا با نیامکیرئیس بخش ورزشکاران المپیک سولیداریتی و پره میرو مدیر ارتباطات کمیته‌های ملی المپیک و کمیته بین المللی المپیک IOC دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار صالحی امیری ضمن اشاره به دیدار قبلی با مسئولان کمیته بین المللی المپیک در خصوص برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت جدید کمیته ملی المپیک برای المپیک سولیداریتی با محور توجه به ورزش نوجوانان دانش آموزی و و حمایت از ملی پوشانمطالبی را عنوان کرد.

وی گفت: کمیته ملی المپیک ایران برنامه‌های آموزشی گسترده‌ای درباره ترویج روح المپیزم و جنبش المپیک داشته و در این زمینه برنامه‌های مدونی در دست اجرا دارد.

در ادامه پره میرو مدیر ارتباطات کمیته‌های ملی المپیک و کمیته بین المللی المپیک ضمن اشاره به دیدارهای گذشته با مسئولان IOC اظهار کرد: در یک سال اخیر ارتباطات خوبی بین کمیته ملی المپیک وIOC به وجود آمده و به خوبی بر افزایش برگزاری دوره‌های آموزشی در ایران اطلاع داشته و به محض اینکه پروپوزال به صورت کامل بدستمان برسد قطعاً حمایت‌های مادی و معنوی لازم را خواهیم داشت و مدرسان خود را عازم ایران خواهیم کرد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.