رضا لک در آستانه فینال برگشت لیگ برتر فوتسال، گفت: تیم مس در هر مسابقه‌ای که با گیتی‌پسند داشته، دنبال زدن بازیکنان کلیدی ما بوده‌ است.

تیم مس دنبال زدن بازیکنان کلیدی ما بود

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، رضا لک سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند ، درباره شرایط گیتی پسند قبل از برگزاری فینال برگشت لیگ برتر فوتسال مقابل مس سونگون گفت: بعد از بازی رفت بیشتر دنبال ریکاوری بازیکنان بودیم و از امروز تمریناتمان شکل جدی تری به خود می‌گیرد. بازی رفت را آنالیز کردیم. تک بازی فوتسال باقی مانده است و امیدوارم آنچه که می‌خواهیم را در زمین پیاده کنیم.

وی افزود: در بازی رفت دو تیم سعی می‌کردند اشتباه اول را انجام ندهند. آن مسابقه همانطور که انتظار داشتیم فیزیکی شد. شاید اینطور به نظر برسد که ما از نتیجه راضی بودیم ولی بازی برگشت شرایط خاص خودش را دارد. دو تیم در این مدت نمی‌توانند کار خاصی از نظر فنی انجام بدهند. فقط مباحث روحی و روانی و تجربه است که تعیین کننده بازی برگشت خواهد بود.

سرمربی گیتی پسند در پاسخ به این سوال که آیا همانند بازی رفت، انتظار بازی درگیرانه و فیزیکی برای بازی برگشت دارید؟ تصریح کرد: این چهارمین بار است که با مس در این فصل بازی می‌کنیم. بازیکنان مس در تمام مسابقات قبل سعی می‌کردند بازی درگیرانه ای داشته باشند و به دور از بازی «فیرپلی» بازیکنان کلیدی ما را بزنند و از بازی خارج کنند. ما بدون توجه به این شرایط در بازی برگشت به میدان می‌رویم.

لک در خصوص غیبت سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال در بازی رفت برای تماشای فینال تاکید کرد: این مسئله برای من مهم نبود چون ذهنم درگیر بازی بود. فکر نمی‌کنم برای بازیکنان هم مهم بوده است. حتماً آقای ناظم الشریعه کار واجب‌تری داشتهاند. سرمربی تیم ملی بازیکنان دو تیم را خوب می‌شناسد.

وی درباره اینکه ناظم الشریعه عنوان کرده بود به خاطر اینکه دعوت نشده بود در فینال رفت به تبریز نرفته بود، گفت: اگر دعوت نکرده اند که کار بدی بوده است. مسئله‌ای نیست. ناظمالشریعه سرمربی محترم تیم ملی است و ما از او دعوت می‌کنیم برای بازی برگشت به اصفهان بیاید.

سرمربی گیتی پسند در پایان با اشاره به حکم موقت کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت تماشاگران گیتی در بازی فینال، تصریح کرد: روز گذشته مسئولان باشگاه به کمیته انضباطی رفتند تا در این باره توضیحاتی بدهند. برگزاری یک مسابقه بدون تماشاگر هیچ جذابیتی ندارد این که دیگر فینال لیگ است و محرومیت تماشاگران خیلی بد خواهد بود. امیدوارم مسئولان کمیته انضباطی به اتفاق نظر برسند و جلوی این محرومیت را بگیرند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.