همایش تجلیل از مادران نمونه معلولان توسط هیئت مذهبی معلولین متوسلین به حضرت رقیه (س) در آستانه سال جدید برگزار شد.

  همایش تجلیل از مادران نمونه معلولان

به گزارش خبرنگار قدس در این همایش که در فرهنگسرای غدیر مشهد برگزار شد حیدری رئیس شورای شهر مشهد ضمن اختصاص ۱۰میلیون تومان برای کمک به هیئت مذهبی معلولین مشهد وتأکید براستمرارحمایت‌های شورای شهر مشهد از معلولان خاطرنشان کرد:مدیریت شهری مشهد پیوسته در تعامل با جامعه معلولان بوده است.

 مناسب سازی فضای شهری برای معلولان

وی با اشاره به ارتباط مستمر با معلولان وحمایت از این افراد تصریح کرد: پیرامون موضوع مناسب‌سازی فضای شهری برای تردد کم‌توانان و ناتوانان اقدامات بسیار خوبی در سطح شهر از سوی شهرداری آغاز شده است. حیدری با بیان اینکه سال جاری ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای سرویس‌دهی به دانش‌آموزان استثنایی از سوی شورای شهر مشهد به تصویب رسید، افزود: در سایر حوزه‌ها همچون حوزه فرهنگی، ورزشی و... نیز در حد توان حمایت کرده‌ایم و این رویکرد تداوم خواهد داشت.

  گلایه از مدیرکل بهزیستی و شهردارمشهد

 مسئول هیئت مذهبی معلولین مشهد در حاشیه این مراسم با انتقاداز پوریوسف مدیرکل بهزیستی استان به علت عمل نکردن به وعده هایش گفت: از شهردار مشهد هم که چند روز پیش از تمامی سازمان‌های مردم نهاد برای برگزاری یک مراسم دعوت کرده بود ولی از هیئت مذهبی معلولین دعوت نکرده بود، گلایه مندیم و اگر ما حرفمان را به ایشان نزنیم، پس کجا باید درخواست‌های خودمان را مطرح کنیم.   وی افزود: مدیران بهزیستی استان و مشهد هم متأسفانه تنها قول و وعده می‌دهند و در هنگام عمل میدان را خالی می‌کنند و پیدایشان نمی‌شود.

  قدردانی از روزنامه قدس

 مین باشی با قدردانی از روزنامه قدس به عنوان تنها روزنامه‌ای که به صورت مستمر پیگیر مشکلات جامعه معلولان می‌باشد، تصریح کرد: تا قبل از چاپ گزارش‌های روزنامه قدس مدیران بهزیستی حتی وقت ملاقات به ما نمی‌دادند، ولی بعد از چاپ گزارش ها، مدیران استانی و شهری به سراغ ما آمدند و قول و وعده هایی دادند که این مسئله نشانگر تأثیرگذاری عمیق این روزنامه می‌باشد و امیدوارم با پیگیری‌هایی که انجام می‌دهید مسئولان وادار شوند به وعده هایشان جامه عمل بپوشانند. این همایش با اهدای هدایایی به تعدادی از مادران نمونه و زحمتکش معلولان و تجلیل از آن‌ها پایان یافت.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.