البرز- محمد اکرمی از آغاز اردوی آماده سازی تیم های ملی جوانان و امید ایران در استان البرز خبر داد.

آغاز اردوی تیم‌های ملی کاراته جوانان و امید در البرز

محمد اکرمی رییس هیئت کاراته استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته جوانان و امید ایران اعزامی به رقابت های کاراته قهرمانی آسیا در کشور مالزی از روز یکشنبه(دیروز)،  در البرز آغاز شده است.

وی افزود: این اردو با حضور ۱۳ نفر از جوانان وامیدهای ملی پوش کاراته و مربیان به مدت ۶ روز در کرج و ساوجبلاغ  برگزار می شود.

اکرمی تصریح کرد: ملی پوشان حاضر در این اردو زیر نظر مربیان خود، پیش از اعزام به مسابقات آسیایی به تمرینات فنی و بدنسازی می‌پردازند.

وی با بیان اینکه هیات کاراته استان البرز وبا همراهی هیئت کاراته شهرستان ساوجبلاغ، تمامی امکانات و شرایط لازم را برای برگزاری هرچه مطلوب تر اردوی تیم ملی فراهم کرده است، گفت: تمرینات تیم ملی در پیست دومیدانی ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج و خانه کاراته استان البرز (نشاط) انجام می شود و هتل معلم نیز برای استراحت ملی پوشان در نظر گرفته شده است .

رییس هیئت کاراته استان البرز در پایان، گفت: البرز در سال های گذشته نیز مشارکتی اثرگذار در برگزاری اردوهای آماده سازی تیم های ملی داشته و از تجربه لازم برای این چنین میزبانی هایی برخوردار است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.