قزوین_ دقایقی پیش و با حضور مردم قدرشناس استان قزوین، تشییع پیکر پاک شهید «حمید محمدرضایی» آغاز شد و قزوین عطر و بوی حرم زینبی به خود گرفت.

آغاز مراسم تشییع پیکر پاک شهید "حمید محمدرضایی"/ قزوین عطر و بوی حرم زینبی به خود گرفت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، دقایقی پیش و با حضور مردم انقلابی و دینی و مسئولان استان قزوین، مراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم، حمید محمدرضایی از مقابل امام‌زاده اسماعیل(ع) شهر قزوین آغاز شده است.

پیکر پاک این شهید در قزوین تا گلزار شهدای شهر تشییع شده و پس از آن به معراج الشهدا انتقال پیدا خواهد کرد که همزمان با ورود پیکر مطهر این شهید، برنامه های مختلفی برگزار می شود.

در شهر قزوین، مراسم وداع با شهید مدافع حرم امشب پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسن عسگری برگزار می شود.

در شهر شال و در ساعت ۱۴ فردا نیز پیکر پاک این شهید در زادگاه خویش شهرشال تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش قدس آنلاین، شهید حمید محمدرضایی حدود ۴ سال پیش در حین مأموریت مستشاری در سوریه به شهادت رسید و در نهایت پیکر پاک وی در هشتم اسفندماه سال جاری شناسایی شده و به آغوش میهن بازگشت.

مردم شهیدپرور قزوین از پیکر مطهر این شهید استقبال کردند.

پیکر مطهر برادر این شهید، شهید «علی(امیر) محمدرضایی» که ۳۱ سال از فراغ یک شهید جانباز ۲۰ ساله می‌گذشت در خردادماه سال گذشته، شناسایی شد که پای جا مانده‌ این شهید نشانه‌ای بود برای پایان بیش از سه دهه انتظار یک خانواده و یک مادر.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.