۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
کد خبر: 647310

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار پرسپولیس و پاختاکور گفت: بازی‌های آسیایی جایی برای اشتباه و شوخی کردن نگذاشته است.

پرسپولیس باید پاختاکور را قاطع ببرد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس  در خصوص بازی پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان گفت: دیدار نخست در بازی‌های گروهی اهمیت بالایی دارد. اگر پرسپولیس می‌خواهد قدرت خودش را به رخ بکشد و نشان دهد نایب قهرمان آسیا با انرژی مضاعف وارد لیگ قهرمانان آسیا شده است نیاز دارد پاختاکور را با قدرت شکست دهد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: شرایط پرسپولیس از لحاظ بازیکن بهتر از فصل گذشته است و این موضوع به درد کادرفنی این تیم می‌خورد. اما مهم‌تر این است که باید ببینیم رقیبان اصلی پرسپولیس در آسیا چقدر خودشان را تقویت کرده اند و آماده بازی کردن هستند. بازی‌های آسیایی شوخی ندارد و جایی برای اشتباه کردن ندارد.

وی درباره دیدار پیش روی این تیم با نماینده ازبکستان افزود: قطعاً آنها با انگیزه مضاعف به مصاف پرسپولیس می آیند تا نشان دهند برای بازی کردن با نایب قهرمان فصل گذشته برنامه دارند. به نظرم پرسپولیس کار سختی برای تکرار موفقیت‌های فصل گذشته خود دارد. رقیبان این تیم بیکار نبوده اند و با بودجه‌های سرسام آوری که دارند توانسته اند بازیکنان مدنظر خود را بگیرند تا در غرب آسیا بتوانند موفق شوند و به فینال این رقابت‌ها برسند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.