پیمان صاحب جمعی گفت: بازی با الدحیل آن هم در قطر بسیار دشوار است اما استقلال می‌تواند با ارائه یک بازی هوشمندانه به هدفش در این بازی برسد.

استقلال با بازی هوشمندانه در قطر به هدفش می‌رسد

پیمان صاحب جمعی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: متأسفانه یا خوشبختانه کار استقلال در آسیا با یک بازی سخت خارج از خانه شروع شد. این اتفاق باعث می‌شود تا آبیپوشان از همان ابتدا با همه قوا وارد مسابقات شوند که در مجموع نیز به سود این تیم است.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: برخورد تیم‌های ایرانی و قطری در عرصه ملی و باشگاهی در سالهای اخیر زیاد بوده و فوتبال دو کشور شناخت خوبی از هم پیدا کرده اند. این هم به سود استقلال است و هم به ضرر این تیم. بسته به اینکه مربیان دو تیم چطور و تا چه حد از این شناخت استفاده کنند.

وی با اشاره به قهرمانی اخیر تیم ملی قطر در آسیا بیان داشت: قطری‌ها برای میزبانی جام جهانی و حضوری پر قدرت در این مسابقات دورخیز کرده‌اند. قهرمانی آنها در آسیا زنگ خطر را برای همه قدرتهای قاره به صدا در آورد و حالا تیم‌های باشگاهی این کشور هم مدعیانی جدی برای قهرمانی در آسیا هستند. نه فقط استقلال مقابل الدحیل بلکه پرسپولیس هم در مقابله با السد کاری دشوار پیش رو دارد.

صاحب جمعی در ادامه بیان داشت: کار استقلال در دوحه بسیار مشکل است، اما اگر آبی‌ها یک بازی هوشمندانه در قطر ارائه دهند، حتماً به هدفشان در این بازی خواهند رسید.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.