بحث زندان مرکزی مشهد و انتقال آن مدت‌هاست که نقل محافل خبری است و اینک در مورد هزینه انتقال آن عدد و رقم جدیدی منتشر شده است.

جابه‌جایی زندان مرکزی مشهد ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش قدس آنلاین، سعید ریخته‌گر ظهر امروز در نشستی خبری در محل سالن جلسات شهرداری مشهد اظهار داشت: متاسفانه شهرداری‌ها از بودجه‌های دولتی محروم هستند، در منطقه ۱۱ بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر معادل جمعیت شهر نیشابور، شهروند سکونت دارد اما در اختیارات قانونی کم‌تر از شهر مستقل نیشابور است.  

شهردار منطقه ۱۱ مشهد بیان کرد: سالن ورزشی امامت ۴۹ در بهار ۹۸ افتتاح خواهد شد. اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان در پارک ملت برای پارکینگ آزادی به صورت تهاتری پیش‌بینی شده است.

ریخته‌گر عنوان کرد: نیمه اول سال ۹۸  قسمتی از بخش درمانی آسایشگاه جانبازان در حوزه درمانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: جابه‌جایی زندان مرکزی مشهد مهم‌ترین مشکل موجود در منطقه یازده مشهد است، اما جابه‌جایی آن بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

ریخته گر خاطرنشان کرد: بافت مسکونی برای استقرار مکان‌های نظامی مناسب نیست و شهرداری هم امکان خرید همه این مکان‌ها را ندارد. در چناران مکانی برای زندان مرکزی مشهد پیش‌بینی و طرح انتقال در ۵ فاز تعریف شده‌است.

وی عنوان کرد: منطقه ۱۱ رتبه دوم درآمدی را در میان مناطق شهری مشهد داشته و ۱۰۰ درصد درآمد پیش‌بینی شده را کسب کردیم. در بین مناطق در جذب اعتبارات عمرانی نیز دومین رتبه را داریم.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.