رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طبق گزارشات دریافتی وقوع بارش‌های رگباری باران که از دیشب در مناطق مختلف استان آغاز شده ادامه خواهد داشت و ممکن است سبب آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها شود.

بارش‌های رگباری خراسان‌رضوی را فرا می‌گیرد

به گزارش قدس آنلاین، یحیی قائنی‌پور  اظهار داشت: بارش باران تا ظهر فردا چهارشنبه در استان خراسان رضوی ادامه دارد و بیشتر در نیمه جنوبی و نوار شرقی خراسان رضوی رخ می‌دهد.

وی افزود: بارش‌های یاد شده با وزش باد شدید به ویژه در نوار شرقی و نیمه جنوبی استان همراه است.  

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: هم اکنون باران در شهرستان‌های بجستان، تربت جام، گناباد، تایباد و خواف در حال باریدن است.

قائنی پور خاطرنشان کرد: بیشینه دمای امروز مشهد ۱۰ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که نسبت به روز گذشته شش درجه کاهش خواهد داشت اما از فردا میانگین دما در خراسان رضوی روند افزایشی می‌یابد و بیشینه دمای مشهد در روز چهارشنبه ۱۳ درجه پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: ریوش با کمینه دمای دو درجه زیر صفر و مه ولات با بیشینه دمای ۲۰ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی خاطرنشان کرد :در این مدت بیشترین شدت وزش باد در شهرستان بجستان با سرعت ۵۸ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.