لرستان- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان در سالن اجتماعات این اداره کل جلسه‌ای با فعالان گردشگری برگزار کرد.

تشکیل کمیته‌های ۱۲ گانه ستاد تسهیلات خدمات سفر در لرستان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ سیدامین قاسمی، مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لرستان، در جلسه هماهنگی کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی سفرهای نوروزی در لرستان، گفت : ستاد تسهیلات خدمات سفر از دی‌ماه شروع به فعالیت کرد و کمیته‌های ۱۲ گانه ذیل این ستاد تشکیل شد.

قاسمی با ذکر این مطلب که امسال فعالیت‌های تبلیغاتی گسترده‌تری توسط میراث فرهنگی استان در ایام نوروز انجام می‌گیرد به چاپ و تکثیر صد هزار نقشه راهنمای مرکز استان و شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۳۰ هزار نقشه مربوط به خرم‌آباد و مابقی نقشه شهرستان‌های استان است.

وی به طراحی اپلیکیشن گردشگری لرستان اشاره کرد و در خصوص نحوه دریافت این اپلیکیشن توسط مسافران نوروزی، گفت: از هر ورودی استان پیامک رایگان مبنی‌بر دریافت اپلیکیشن به مسافران ارسال می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لرستان به چاپ ۱۴ کتابچه با عناوین مختلف گردشگری و صنایع دستی اشاره کرد و گفت: این کتابچه‌ها به تیراژ ۲۰۰ هزار نسخه تهیه شده و در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

وی با ذکر این مطلب که سایت ویزیت ایران توسط سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لرستان طراحی و فعالیت دارد، ادامه داد: در این سامانه ۳۰ کلیپ از جاذبه‌های لرستان در این سامانه قرار گرفته است.

قاسمی به رونمایی از قطار گردشگری لرستان در ۲۴ بهمن اشاره کرد و افزود: با توجه به تبلیغات انجام‌شده در رابطه با قطار گردشگری شاهد رشد مسافران نوروزی خواهیم بود.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لرستان با تاکید بر این‌که روابط عمومی صدا و سیما باید فرکانس‌های رادیویی استان را در مبادی ورودی تبلیغ کند، ادامه داد: اعضای ستاد تسهیلات با لباس‌های متحدالشکل در فعالیت‌های ستاد سفر حضور داشته باشد.

وی با ذکر این مطلب که ستاد اسکان به آموزش و پرورش لرستان واگذار شده است، اضافه کرد: تمام تاسیسات اقامتی و اسکان به آموزش و پرورش استان اعلام شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.