۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹
کد خبر: 647464

نمایشگاه با حضور و مشارکت بیش از ۵۷۰ غرفه‌دار و تولیدکننده داخلی،­ در مجموعه چهل‌سرا واقع در ضلع جنوبی مصلای امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد.

نمایشگاه بهاره تهران آغاز به کار کرد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین،  نمایشگاه فروش بهاره با شعار" با تعصب به دنبال کالای ایرانی بگردیم"­­و با حضور و مشارکت بیش از ۵۷۰ غرفه‌دار و تولیدکننده داخلی،­ در مجموعه چهل‌سرا واقع در ضلع جنوبی مصلای امام خمینی دایر شد.

همه کالاها و اجناس عرضه‌شده در نمایشگاه فروش بهاره که با هدف حمایت از تولید داخلی و تامین مایحتاج و نیاز عمومی شهروندان در ایام پایانی سال برگزار می‌شود، با تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی به فروش می رسد.

همزمان با برپایی نمایشگاه فروش بهاره،­ محصولات و کالاهای مختلف از جمله انواع لوازم آشپزخانه، لوازم منزل، چراغ‌های تزئینی، پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه، کیف وکفش، کالای خرازی، فرش، قالی و قالیچه، شال و روسری، شیرینی و شکلات، حبوبات، آجیل و خشکبار و سوغات شهرستان ها عرضه می‌شود.

در این نمایشگاه همچنین مواد غذایی، مواد شوینده و دیگر ملزومات مرتبط به آغاز سال نو عرضه و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

تلاش‌های بسیاری شده­ تا این نمایشگاه،­ تفاوت‌های محتوایی و کیفی،­ هم­ از نظر تنوع و تخفیف اجناس،­ و هم­ طراحی غرفه‌ها برای نخستین ­بار در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در مقایسه با ­دوره‌های قبل داشته باشد.

در حاشیه این نمایشگاه ،​ امکاناتی همچون پارکینگ، محل بازی و سرگرمی بچه‌ها و محل استراحت برای خانواده‌ها در نظر گرفته شده است.

نمایشگاه فروش بهاره (حمایت از کالای ایرانی) از ۱۴ تا ۲۰ اسفند از ساعت ۱۱ تا­­ ۲۱ و روز جمعه ­­از ساعت ۱۳ تا­­۲۱­ پذیرای شهروندان است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.