رئیس گروه سلامت دهان و دندان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ارائه خدمات دندانپزشکی به ساکنان مناطق محروم حاشیه مشهد خبر داد.

ارائه خدمات دندانپزشکی به ساکنان مناطق محروم حاشیه مشهد

به گزارش قدس آنلاین، دکتر بهمن کلالی در محل دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهارکرد: در راستای ارائه خدمات دندانپزشکی به ساکنان مناطق محروم مشهد گروه‌های سیار به صورت پیوسته به این مناطق اعزام و گروه‌های هدف را زیر پوشش قرار می‌دهند.

وی افزود: در این کلینیک‌ها دندانپزشکان به همراه دستیارانشان ۴ روز در هفته در ساعات اداری خدماتی از جمله پیشگیری، جرم گیری، کشیدگی دندان‌های عفونی و وارنیش فلوراید را ارائه می‌کنند که تاکنون ۴ هزار نفر از این خدمات استفاده کرده اند.

رئیس گروه سلامت دهان و دندان دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: دانش آموزان زیر ۱۴ سال، مادران باردار و شیرده از گروه‌های هدف در این طرح به شمار می‌روند و مراجعین پس از معاینه تخصص در صورت نیاز به مراکز تخصصی دندانپزشکی معرفی می‌شوند.

کلالی گفت: ساکنان مناطق محروم توانایی مالی لازم برای پیگیری موضوعات مرتبط با دهان و دندان را ندارند و ورود خیران به این بخش و حمایت از فعالیت تیم‌های دندانپزشکی می‌تواند به سلامت این قشر کمک کند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.