مدیرکل راه آهن خراسان رضوی گفت: طی ۱۱ ماهه سال جاری بیش از ۱۳ میلیون زائر و مسافر در اداره کل راه آهن خراسان جابجا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۸ درصدی داشته که این اداره کل در سطح شبکه ریلی توانسته بار دیگر رتبه نخست جابجائی مسافر را کسب نماید.

رشد ۱۸ درصدی جابه‌جایی زائر و مسافر در ۱۱ ماهه سال جاری در خراسان
به گزارش قدس آنلاین، محمدهادی ضیایی مهر گفت: در ۱۱ ماهه نخست سال جاری ۱۳ میلیون و ۸۹ هزار و ۴۶۱ زائر و مسافر در اداره کل راه آهن خراسان جابجا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۸ درصدی داشته و کسب رتبه نخست جابجایی مسافر را همواره در پی داشته است.
 افزود: در بهمن ماه سال جاری نیز حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر و زائر در اداره کل راه آهن خراسان جابجا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد رشد داشته است.
در پاییز سال جاری درطول شبانه روز ۸۰ رام قطار مسافری با ظرفیت ۳۵ هزار نفر از ۲۸ شهر و مرکز استان در اداره کل راه آهن خراسان تردد می نمایند که حدود ۹۵ درصد از قطارهای مسافری اعزامی از مبدا مشهد مقدس بدون تاخیر اعزام شده اند و در این برنامه از مشهد به تهران، بندرعباس، شیراز، کرمان، تبریز و اهواز حمل خودرو به صورت مستقیم انجام پذیرفته است.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.