قزوین_ سعیدانبارلویی، برنامه های صداوسیمای مرکز قزوین را در نوروز سال ۹۸ تشریح کرد.

برنامه‌های صدا و سیمای قزوین در نوروز ۹۸

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین، سعید انبارلویی مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین، با بیان اینکه شبکه قزوین با برنامه‌های شاد و متنوع به استقبال بهار می‌رود، اظهار کرد: معاونت سیما در ایام نوروز از یکم تا شانزدهم فروردین میهمان خانه‌های مردم استان قزوین خواهد بود.

وی افزود: برنامه تلویزیونی «بوی عیدی» صبح‌های نوروز از ساعت ۹ به مدت ۶۰ دقیقه و به تهیه کنندگی حسن ناصری از شبکه قزوین پخش خواهد شد؛ این برنامه با بخش‌های متنوعی همچون دُرشکه (مصاحبه با گردشگران نوروزی در سطح شهر در داخل درشکه)، ورزش صبحگاهی(اجرای حرکات ورزشی هراه با ورزشکاران)، دوربین مخفی، پخش هشدارهای پلیسی، هم فال هم تماشا(معرفی آثار تاریخی و گردشگری قزوین)، نماهنگ‌های بهاری و حضور میهمانان در استودیو برنامه هرروز صبح در ایام نوروز روی آنتن شبکه قزوین می‌رود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین اذعان کرد: برنامه شبانگاهی (بهار جانان) از دوم تا شانزدهم هرشب ساعت ۲۱ به مدت۶۰دقیقه و به تهیه کنندگی سید محمد بهرامی زنده و مستقیم تقدیم بینندگان خواهد شد.

وی ادامه داد: این برنامه با بخش‌های شاد و جذابی همچون گردشگری در قزوین که یک خانواده با استفاده از دوچرخه و خودروی vip به گشت و گذار در سطح شهر قزوین می‌پردازند و از آثار و جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این شهر بازدید می‌کنند. از بخش‌های دیگر این برنامه‌ی توان به نقالی، گزارش‌های نوروزی، پخش عکس های نوروزی مخاطبان، نمایش طنز، قصه خوانی و برگزاری مسابقه اشاره کرد.

این مسئول عنوان کرد: برنامه زنده تلویزیونی ویژه تحویل سال با عنوان «هشت بهشت» نیز حدود چهار ساعت قبل از تحویل سال از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد به تهیه کنندگی مهدی احمدی میهمان خانه‌های مردم قزوین خواهد بود. 

وی ابراز کرد: این ویژه برنامه با بخش‌های متنوعی همچون: ارتباط زنده با گروه مستقر در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و انعکاس حال و هوای اردوهای راهیان نور هنگام تحویل سال، معرفی آثار باستانی و مکان‌های مذهبی قزوین در قالب وله‌های تصویری، پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری و نماینده ولی فقیه در استان قزوین از این برنامه، نمایش عروسکی، دعوت از ورزشکاران و مدال آوران و همچنین افراد شاخص قزوینی در حوزه‌های مختلف به عنوان میهمان برنامه، بخش حافظ خوانی در لحظات تحویل سال، استفاده از ساز و دهل در استودیو برنامه برای استقبال از سال جدید و بهار و همچنین پخش شلیک گلوله توپ در لحظه تحویل سال از جمله بخش های متنوع این برنامه است.

انبارلویی گفت: برنامه تلویزیونی «سه سوت» هم به تهیه کنندگی حسن ناصری در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه ای در ایام نوروز هرشب ساعت ۲۲ از شبکه قزوین پخش خواهد شد.


وی اضافه کرد: این برنامه با حضور ورزشکاران برتر استان قزوین روی آنتن خواهد رفت که در آن ورزشکاران در آیتم‌های مختلف باهم به رقابت ورزشی می‌پردازند که در پایان یکی از آنها به مقام قهرمانی می‌رسد.

این مسئول تاکید کرد: معاونت صدای مرکز قزوین هم با دو برنامه زنده رادیویی در صبح و عصر به استقبال سال جدید می‌رود.

وی افزود: برنامه صبحگاهی «نوبهار» در ایام نوروز از ساعت ۱۰:۳۰ با بخش های شاد و متنوع به استقبال بهار می‌رود. این برنامه با بخش‌های گزارشی همچون گزارش از مشاغل فعال استان در ایام نوروز و معرفی پتانسیل‌های استان مثل صنایع دستی و شیرینی قزوین ست.

پخش برنامه عصرگاهی «عیدتون مبارک»


مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین بیان کرد: از دیگر بخش‌های برنامه «نوبهار» می‌توان به مصاحبه با خانواده شهدا، جانبازان دفاع مقدس، مصاحبه با مسافران نوروزی، ارتباط زنده با پلیس راه، هواشناسی، هلال احمر و ستاد خدمات نوروزی برای کسب اطلاع مخاطبان برای برنامه ریزی سفر و همچنین ارتباط زنده با مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد.. 

وی اضافه کرد: این برنامه شامل بخش‌های کارشناسی است که کارشناس با حضور در استودیو برنامه مثل حضور کارشناس تغذیه برای توصیه های تغذیه ای در نوروز از دیگر بخش های این برنامه است.

انبارلویی گفت: برنامه عصرگاهی «عیدتون مبارک» هرروز از ساعت ۱۸ با بخش های متنوع و شاد از رادیو قزوین روی آنتن می‌رود. 

وی اذعان کرد: برنامه «عیدتون مبارک» هرروز با ۳بخش نمایشی طنز، راننده آژانس و لطیفه های شیرین میهمان خانه های مردم قزوین خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: در این برنامه همچنین ۳بخش گزارشی هم هرروز با موضوع مصاحبه با مخاطبان همیشگی رادیو،گزارش مرتبط با موضوع برنامه و پخش گزارش از معرفی صنایع دستی، مصاحبه با خانواده شهداء و جانبازان و ایثارگران و معرفی بقاع متبرکه استان پخش خواهد شد.

وی ابراز کرد: از دیگر بخش‌های این برنامه عصرگاهی می‌توان به پخش بسته صوتی معرفی استان(که در هر برنامه یکی از جاذبه های طبیعی استان معرفی می‌شود) و مسابقه زنده تلفنی و ارتباط با پلیس راهور و ستاد اسکان نوروزی به صورت ثابت اشاره کرد. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.