تیم فوتبال استقلال در حالی برابر الدحیل تن به شکست ۳ بر صفر داد که اشتباهات فردی و گروهی بازیکنان این تیم در این نتیجه نقش داشت.

شکست‌های سنگین استقلال از "السد" تا "الدحیل" بااشتباهات دو بازیکن

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، آخرین شکست سنگین تیم استقلال به یکی از آخرین دیدارهای آسیایی این تیم باز می‌گردد. جایی که شاگردان شفر در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۳ بر یک مغلوب السد شدند.

در آن بازی هم اشتباهات فردی بازیکنان استقلال بسیار تعیین کننده بود. از پاس گلی که مهدی رحمتی به بازیکنان حریف داد تا اشتباهات تخریبی محمد دانشگر که بیشترین نقش را در شکست استقلال داشت.

تیم شفر بعد از آن فراز و نشیب‌های زیادی داشت و روزهای خوب و بد زیادی را سپری کرد. ۶ ماه و ۱۰ روز بعد از آن شکست سنگین آبی‌ها مقابل یک تیم قطری، شفر و تیمش شکست سنگین دیگری را مقابل دیگر تیم قطری تجربه کردند که اتفاقاً این شکست هم متأثر از اشتباهات فردی و گروهی استقلالی‌ها به خصوص اشتباهات دانشگر و رحمتی بود.

آبی پوشان در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته میهمان الدحیل قطر بودند و در حالی که نیمه نخست این بازی بدون گل به پایان رسیده بود، دروازه آنها در نیمه دوم به واسطه مردان خط دفاعی این تیم ۳ بار باز شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.