استاندار خراسان رضوی با اشاره به وضعیت کنونی کشور گفت: هدف سیاستگذاران کشور در دهه پنجم ‌انقلاب باید تامین معیشت مردم باشد.

تامین معیشت مردم، هدف اصلی دهه پنجم انقلاب

به گزارش قدس آنلاین، رزم حسینی در بیست و یکمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال که با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور در محل استانداری برگزار شد گفت: هدف سیاست گذاران در دهه پنجم انقلاب باید تامین معیشت مردم باشد نه پروژه هایی مثل تامین برق و فعالیت های عمرانی.

وی با اشاره به این که خراسان رضوی در واقعیت با چیزهایی که در مطالعات اجتماعی دیده یا شنیده می شود متفاوت است، افزود: جای بسیار تاسف است که استان ما شاهد آسیب های اجتماعی بسیاری است بنابراین تمام برنامه ریزی ها باید با نگاه به این معضلات باشد.

استاندار خراسان رضوی گفت: ما در استان می خواهیم سیاست اقتصاد مقاومتی را دنبال کنیم و معتقدیم اعتباراتی که دولت برای اشتغال در نظر می گیرد می تواند درواقع نقش محرک را برای فعالیت های دیگر بخش ها را داشته باشد.

رزم حسینی در این جلسه ابراز کرد:خوشحالیم تنها استانی هستیم که در حوزه معدن به شرطی اجازه برگزاری مناقصه را می دهیم که پروژه مربوطه پیوست اقتصاد مقاومتی را همراه داشته باشد و متولی آن به مسئولیت اقتصادی خود در پیرامون معدن عمل کند.

وی در خصوص رسوب های بانکی متذکر شد: نشستی با بانک ها خواهیم داشت و مشخص خواهد شد که بخشی از سپرده های خود را به امر توسعه اقتصاد مقاومتی اختصاص دهند.

استاندار خرسان رضوی ضمن بیان این که باید به تاثیر اختصاص وام های حمایتی توجه شود خطاب به معاون رئیس جمهور و دیگر دستگاه های متولی حاضر در بسیت و یکمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال خاطر نشان کرد: در استان سیاست اقتصاد مقاومتی را دنبال خواهیم کرد و از شما می خواهیم ما را نیز حمایت کنید تا استان  ما در شان امام رضا(ع) باشد.

رزم حسینی در انتها با اشاره به معضلاتی که حاشیه نشینی می تواند برای شهر ها داشته باشد اضافه کرد: اگر اقدامی انجام ندهیم حاشیه نشینی در مشهد گسترش پیدا خواهد کرد.

منبع: استانداری

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.