البرز - عزیز الله شهبازی با بیان اینکه برای توسعه فضای سبز استان البرز با اهتمام ویژه ای حضور داشته و حمایت لازم را خواهیم داشت، گفت: برنامه ریزی شده که هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی استان برای ایجاد کمربند سبز اختصاص یابد.

اختصاص ۱۱۰۰هکتار از اراضی البرز جهت ایجاد کمربند سبز

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عزیزالله شهبازی استاندار البرز صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم روز درختکاری در باغستان کرج این روز را بسیار ارزشمند و با اهمیت دانست و گفت: فعالان حوزه محیط زیست افرادی پرتلاش و دلسوز هستند واین مراسم بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: به مناسبت روز درختکاری در روزهای پایانی سال به پیشواز بهار می رویم از این رو موقعیت خاصی را برای ما ایجاد می کند.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: از مسئولین‌ مرتبط با محیط زیست و ایجاد طبیعت و هوای پاک درخواست داریم که در حوزه آموزش در این خصوص بیشتر کار کرده و منافع درخت و فضای سبز را به دانش آموزان تعلیم دهند.

وی با تاکید بر اینکه حفظ منابع طبیعی و محیط زیست اهمیت زیادی دارد، گفت: حضور مسئولین استان در مراسم روز درختکاری نشان از اهمیت این موضوع برای آنها دارد.

شهبازی با یادآوری اینکه ما امروز اینجا هستیم که به درختان به‌عنوان سرو قامتان طبیعت ادای احترام کنیم چراکه درختان نقش حائز اهمیتی در سلامتی ما دارند، گفت:از چندین سال پیش در کرج برنامه ریزی شد که در بخش هایی از اراضی این شهر درختکاری داشته باشیم که اقدامات خوبی انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه برنامه ریزی شده که هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی استان برای ایجاد کمربند سبز اختصاص یابد، گفت: برای توسعه فضای سبز استان البرز با اهتمام ویژه ای حضور داشته و حمایت لازم را خواهیم داشت.

استاندار البرز در این مراسم با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی برای حفاظت از محیط زیست از سنین کودکی، حضور گسترده دانش آموزان را با اهمیت شمرده و در کنار آنها به غرس و آبیاری درختان پرداخت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.