قزوین_ نمایشگاه عکس همکاری های ایران و سازمان ملل متحد با حضور جمعی از مسئولان استانی در قزوین گشایش یافت.

نمایشگاه عکس همکاری‌های ایران وسازمان ملل متحد در قزوین گشایش یافت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، نمایشگاه عکس همکاری های ایران و سازمان ملل متحد در قزوین با حضور جمعی از مسئولان استانی در فرهنگ سرای بانو حضرت فاطمخ زهرا (س) در قزوین افتتاح شد.

نمایشگاه عکس همکاری‌های ایران و سازمان ملل برای به تصویر کشیدن همکاری‌های ۷۰ ساله سازمان ملل متحد و ایران به صورت همزمان در تمام استان‌های کشور در حال برگزاری است که اهداف مختلفی از جمله اطلاع رسانی درباره حضور و همکاری ایران به عنوان کشور دوستدار صلح دنبال می شود.

از جمله بخش های این نمایشگاه می توان به دارا بودن ۴۵ قطعه عکس از آرشیو مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد، سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی، مرکز اسناد و تاریخ دیپلماسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و مؤسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران اشاره کرد.

این نمایشگاه به مدت ۵ روز در فرهنگسرای بانو میزبان علاقمندان است و نمایشگاه عکس همکاری‌های ایران و سازمان ملل که با همکاری سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین و خبرگزاری ایرنا برپا شده است.

فرهنگسرای بانو همواره محل مناسبی برای برگزاری برنامه های فرهنگی، هنری و تفریحی در طول سال بوده است.

گفتنی است در این مراسم، ماریا دوتسنکو رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، محمد درافشانی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، بید خام مدیرکل امور اجتماعی، ربیعی مدیرکل امور بانوان و مرادیان مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.