البرز - علی اصغر کمالی زاده از افتتاح پارک ۸ و نیم هکتاری کیانمهردر پایان سال جاری خبر داد و گفت: در بودجه سال ۹۸ شهرداری کرج حدود ۱۴۰ میلیارد تومان صرف نگهداری و توسعه بوستان های کرج خواهد شد.

۱۴۰ میلیارد تومان از بودجه سال آینده شهرداری صرف توسعه بوستان‌های کرج می‌شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی اصغر کمالی زاده شهردار کرج، صبح امروز(چهارشنبه) در مراسم روز درختکاری که در باغستان غربی کرج برگزار شد، اظهار کرد: از این‌ میزان اراضی که در سال ۹۳ توسط سازمان ملی زمین و مسکن در اختیار شهرداری کرج گذاشته شد تاکنون در ۸۰۰ هکتار جنگل کاری شده است.

وی افزود:از این ۲۰۰ هکتاراراضی باقیمانده  یک هزار هکتار اراضی باغستان نیز عملیات جنگل کاری انجام می شود که امید است بتوانیم با این اقدامات گامی مهم در جلوگیری از ورود ریزگردها و کاهش آلایندگی هوای کرج داشته باشیم.

شهردار کرج  با اعلام اینکه پروژه های درختکاری از این دست در دیگر نقاط کرج در حال انجام است، گفت: خارج از محدوده شهرستان‌ کرج و در شهرستان‌ ساوجبلاغ که در واقع حوزه غربی کرج است حدود ۹۰ هکتار عملیات اجرایی جنگل کاری خواهیم داشت.

این مسئول به اقدامات دیگر جنگل کاری در محدوده فرودگاه پیام‌ استان البرز اشاره کرد و گفت: در آنجا و در نزدیکی محل دفن زباله در حلقه دره نیز جنگل کاری  اجرا خواهد شد.

کمالی زاده در بخش دیگری ازسخنانش به احداث پارک همگام در خط ۴ حصار کرج اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی پارک ۸ و نیم هکتاری در کیانمهر نیز به پایان رسیده است و امید است در چند روز آینده شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

وی با بیان اینکه در بودجه سال ۹۸ شهرداری کرج حدود  ۱۴۰ میلیارد تومان صرف نگهداری و توسعه بوستان های کرج خواهد شد، افزود: در کنار آن در سال آینده احداث دو اکوپارک در کرج را عملیاتی خواهیم کرد.

شهردار کرج در پایان گفت: در برنامه آتی آغاز عملیاتی اجرایی عرصه فضای سبز در تپه مرادآب را هم خواهیم داشت و با این اقدامات به دنبال ارائه فضاهای زیست محیطی ایده آل و مناسب به شهروندان هستیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.