المپیاد والیبال روستایی خراسان رضوی، ویژه نوجوانان و جوانان خراسانی برگزار شد.

پایان المپیاد والیبال روستایی خراسان رضوی
به گزارش قدس آنلاین، المپیاد والیبال روستایی خراسان رضوی برای شناسایی استعدادهای والیبال خراسان در رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار شد. بازیکنان برتر این رقابت‌ها به مسابقات کشوری اعزام خواهندشد.
در بخش دختران، در گروه الف، در نیشابور، تیم‌های بردسکن، طرقبه، مشهد، سرخس و درگز، در گروه ب، در چناران، جغتای، تایباد، خواف، محولات و قوچان به رقابت پرداختند و در نهایت تیم‌های درگز و مشهد به مرحله پایانی رسیدند.
در بخش پسران، در گروه الف، در سبزوار، تیم‌های جوین، جغتای، خوشاب، بردسکن و کاشمر، در گروه ب، در نیشابور، تیم‎‌های چناران، فیروزه، مشهد، قوچان، گلبهار و درگز، در گروه ج نیز در تربت جام، تیم‌های فریمان، سرخس، تایباد، طرقبه و خواف به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت تیم‌های تربت جام، جغتای، سبزوار و سرخس به مرحله نهایی رسیدند.
رحیمی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا- منطقه خراسان، در خصوص لزوم حمایت از افراد مستعد تصریح کرد: کمیته فنی، نخبگان و مستعدین را شناسایی کرده و امیدواریم در ادامه، در سالن مهران مشهد، هفته‌ای یک جلسه کلاس و تمرین برای افراد برگزیده برگزار شود.
رئیس کمیته والیبال روستایی و عشایری خراسان رضوی در رابطه با المپیاد والیبال روستایی نوجوانان و جوانان تاکید کرد: این مسابقات پس از مرحله درون بخشی و بین بخش که در شهرستان ها برگزار شد، به صورت استانی برگزار و تیم برگزیده مشخص می شود.
مهدی رحیمی‌نژاد، رییس کمیته والیبال روستایی عشایری استان در این مسابقات به عنوان مسوول کمیته فنی مسابقات  و ناظر هیات استان بود.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.