شهردار مشهد بر تلاش در انطباق و بروزرسانی استانداردهای مدیریت بحران در این کلانشهر بر مبنای استانداردهای جهانی تاکید کرد.

تلاش برای انطباق استانداردهای جهانی مدیریت بحران در مشهد

به گزارش قدس آنلاین ، محمدرضا کلایی با بیان این مطلب در مراسم رونمایی از اولین دستگاه نسل جدید شتاب‌نگار و بهره‌برداری همزمان 10 دستگاه شتاب نگار دیگر که در پایگاه چند منظوره مدیریت بحران واقع در بولوار نماز برگزار شد، اظهار کرد: بروزرسانی استانداردها، منطبق شدن با تکنولوژی جدید و نیاز به بروزآوری موضوعی است که باید به صورت مستمر دنبال شود و وظایف شهرداری را تحت الشعاع خود قرار می دهد.

وی افزود: انطباق با استانداردهای مدیریت بحران مسئله نیست که روزی بخواهیم ادعا کنیم به پایان آن رسیده‌ایم و همواره تلاش می‌شود سطح ایمنی را در مشهد ارتقاء داده و نحوه واکنش خود را افزایش دهیم.

شهردار مشهد خاطرنشان کرد: مدیریت شهری فارغ از وظایف ذاتی خود می‌کوشد موضوع هماهنگی با سایر دستگاه‌ها را دنبال کند و اگر اختلالی در این زمینه وجود دارد، مرتفع سازد.

کلایی افزود: در این راستا با همکاری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی شاهد بهره‌برداری از این دستگاه‌های شتاب‌نگار در مشهد هستیم.

وی وضعیت مشهد را در زمینه پیشیابی زلزله مثبت خواند و گفت: در حال حاضر مشهد وضعیت مناسبی دارد و دستگاه‌های متولیان حوزه دانشی مدیریت بحران نیز در این زمینه فعال هستند.

شهردار مشهد بیان کرد: البته در این زمینه نهادهای دانشی مانند دانشگاه فردوسی مشهد باید قوی‌تر به مساله ورود کنند.

منبع : ایلنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.