عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد ممنوعیت کاندیداتوری نماینده مجلس برای چهارمین دوره متوالی موجب افزایش کارآمدی و توانمندی بهارستان شده و همچنین از ایجاد انحصار جلوگیری می کند.

افزایش کارآمدی و توانمندی بهارستان‌نشینان با ممنوعیت کاندیداتوری در چهار دوره متوالی

به گزارش قدس آنلاین، سیدجواد حسینی کیا با اشاره به ایجاد ممنوعیت کاندیداتوری نماینده مجلس برای چهارمین دوره متوالی از سوی منتخبان ملت، گفت: طبق تاکیدات رهبر انقلاب امروزه بیش از پیش باید به جوانان اعتماد کرد و بر این اساس باید زمینه های حضور این قشر از جامعه در عرصه های تصمیم گیری فراهم شود.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ممنوعیت ایجاد شده از سوی قوه مقننه موجب می شود تا کارامدی و توانمندی بهارستان افزایش یابد، اظهار کرد: در واقع با تصمیم منتخبان ملت مبنی بر ممنوعیت کاندیداتوری نماینده مجلس برای چهارمین دوره متوالی از ایجاد انحصار جلوگیری می کند که امری قابل تامل محسوب می شود.

وی ادامه داد: همچنین باید اذعان کرد که مسئله گردش نخبگان نیز نکته مهمی است که اکثریت نمایندگان به آن اعتقاد دارند و به نظر می رسد با تصویب قانون فوق این مهم در بهارستان شکل بگیرد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه افرادی که به این موضوع انتقاد دارند باید بدانند که مدت 12 سال فرصت کمی برای خدمت رسانی به مردم نیست، خاطرنشان کرد: باید یادآور شد که افراد پس از یک دوره استراحت و فاصله گرفتن از صندلی های سبز بهارستان مجددا در صورت داشتن شرایط می توانند به عرصه نمایندگی بازگردند لذا ممنوعیت ایجاد شده دائمی نیست که محلی از انتقاد محسوب شود.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.