سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان رضوی در جلسه شورای فنی استان اعلام کرد: سطح کیفی پروژه ها با پایش دستگاه های اجرایی ارتقاء می یابد.

سطح کیفی پروژه ها با پایش دستگاه های اجرایی ارتقاء می یابد

به گزارش قدس آنلاین، وحید قربانی در این جلسه که کمیته نظارت بر ساخت و ساز شورا، گزارش ارزیابی سطح توانمندی دستگاه های اجرایی در کیفیت اجرای ساختمان ها  با مقیاس های مختلف  را ارائه داد؛ افزود: بر این اساس مقرر شد برخی دستگاه ها صلاحیت اجرای هرگونه ساختمان را از شورای فنی اخذ کنند. برخی دیگر در محدوده ریالی و زیربنایی مشخصی مجوز اجرای طرح های ساختمانی را داشته باشند و سایر دستگاه ها که پتانسیل فنی لازم را ندارند و یا سابقه اجرای طرح های ساختمانی قبلی آنها نشان از ضعف کیفی دارد، از اجرای پروژه های ساختمانی منع شوند.

وی اظهار داشت: قرار است در ارزیابی توان مجریان، علاوه بر ارزیابی فنی پروژه ها به عواملی نظیر: وضعیت جغرافیایی، کاربری و منابع تامین مالی پروژه ها توجه  شود.

به گفته سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان رضوی، در این جلسه موضوع آئین نامه نحوه فعالیت کمیته پیمان و ضوابط فنی شورا و ضرورت نظارت بر نحوه انعقاد پیمان ها و قراردادها در دستگاه های اجرایی نیز مطرح و تصمیماتی اخذ شد.

منبع: استانداری

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.