سید هاشم الموسوی با تأکید بر اینکه تصمیم دولت آمریکا مبنی بر تروریستی اعلام کردن نجباء صرفا اقدامی در راستای جنگ روانی است، گفت که این جنبش هیچ منافع اقتصادی ندارد که آمریکا آن را تحریم کند.

سخنگوی النجباء: تحریم آمریکا جنگ روانی است

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، «سید هاشم الموسوی» سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی النُجَباء به تصمیم دولت آمریکا مبنی بر تروریستی اعلام کردن این جنبش واکنش نشان داد.

الموسوی تأکید کرد که این مسئله صرفا اقدامی در راستای جنگ روانی است و «ما هیچ منافع اقتصادی و مالی نداریم تا امریکا بخواهد آن را تحریم کند».

وبسایت اطلاع‌رسانی جنبش النجباء به نقل از الموسوی گزارش داد که «دارایی ما جان‌فشانی‌های گسترده‌ای است که هیچ قدرتی نمی‌تواند آن را مصادره کند».

این مسئول النجباء استانداردهای دوگانه امریکایی را به باد انتقاد گرفت و گفت: «قانونی که از قاتلان مردم و کسانی حمایت می‌کند که با ارّه به قتل در کنسولگری‌ها می‌پردازند، هیچ ارزشی ندارد و زیر پای مجاهدان لگدمال می‌شود».

وی تصریح کرد: «موضع جنبش نُجَباء در قبال آمریکا و محور آن، موضعی ثابت و تغییرناپذیر است».

الموسوی با تأکید بر عقب‌نشینی نکردن در مقابل فشارهای ظالمانه، خاطرنشان کرد: «تفکر تروریستی آمریکا در سیطره بر دارایی ملت‌ها و نفوذ در دولت‌ها و آینده سیاسی کشورها نمود دارد».

سخنگوی النجباء افزود: «آمریکا مشروعیت متهم کردن ما به تروریسم را ندارد و تصور اینکه بتواند اراده خود را بر ملت‌ها تحمیل کند، خیالی خام بیش نیست».

وی در پایان به تحریم «شیخ اکرم الکعبی» اشاره کرد و گفت: «متهم نمودن دبیر کل نُجَباء به حمایت از تروریسم، اقدامی شکست‌خورده است که نمی‌تواند کوچک ترین خللی در اراده ما برای مبارزه با تروریسم و دفاع از تمامیت ارضی کشورمان ایجاد کند».

وزارت خزانه‌داری آمریکا سه‌شنبه (روز گذشته) النجباء عراق را به لیست تروریسم اضافه و اعلام کرد که هدفش از این اقدام، منع استفاده این جنبش و رهبر آن از منابع مالی جهت «برنامه‌ریزی حملات تروریستی و اجرای آن» است.

«نصر الشمری» معاون دبیر کل النجباء هم اعلام کرد که «ما در [جنبش] مقاومت اسلامی، افتخار می‌کنیم که همیشه در سنگر مقابله با تروریسم آمریکایی علیه ملتهای مستضعف قرار داریم» (جزئیات بیشتر).

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.