کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هدایتی نه تنها به پرسپولیس بلکه به خیلی‌ها کمک کرده اما به نظر می‌رسد حاشیه‌سازان با مطرح کردن نام او می‌خواهند به باشگاه ضربه بزنند.

حسینی: هدایتی فقط به پرسپولیس کمک نکرده است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تساوی روز گذشته پرسپولیس مقابل پاختاکور ازبکستان گفت: ما بازی سختی مقابل پاختاکور انجام دادیم؛ چراکه این تیم چند ملی‌پوش دارد و از چند بازیکن خارجی هم استفاده می‌کرد، اما به هر حال با همه سختی‌هایی که بود بازیکنان ما زحمت زیادی کشیدند و فکر می‌کنم خیلی خوب بازی کردیم و حتی از نظر آماری هم ما برتری خیلی خوبی نسبت به حریف داشیم اما متأسفانه نتوانستیم ۳ امتیاز را بگیریم. به نظر من داوری هم عملکرد خوبی نداشت و ما از این مسئله ضربه خوردیم.

وی در خصوص این‌که مصاحبه‌ای از او درباره حسین هدایتی پخش شده و صحبت‌های او به صورت کامل نشان داده نشده، افزود: خوشبختانه ما در کشوری زندگی می‌کنیم که قانون به خوبی اجرا می‌شود و من هیچ‌گاه در مورد قانون حرفی ندارم. من فقط درباره پرسپولیس صحبت کردم و از حق باشگاه خودم با میلیون‌ها هوادار دفاع کردم.

کاپیتان پرسپولیس ادامه داد: متأسفانه سوال خبرنگاری که از من این مسئله را پرسیده بود به صورت کامل پخش نشده و فقط حرف‌های من را پخش کردند. حرف من هم این است که در کشور ما هرچه قانون بگوید انجام می‌شود. اما باید خیلی از مسائل بررسی شود. چرا فقط در این میان نام پرسپولیس مطرح شده و این در حالی است که حسین هدایتی به خیلی‌ها کمک کرد است. حرف من فقط درباره پرسپولیس است وگرنه ما هیچ‌گاه درباره قانون نمی‌توانیم حرف بزنیم؛ چراکه تصمیم‌گیرنده در این خصوص قانون است و من فقط درباره پرسپولیس صحبت کردم. هدایتی فقط به پرسپولیس کمک نکرد، بلکه به خیلی از جاهای دیگر هم کمک کرد اما عجیب است که چرا فقط از پرسپولیس نام ‌برده می‌شود. سوال من است که آیا هدایتی فقط به پرسپولیس کمک کرده یا به خیلی‌های دیگر هم کمک کرده است.

حسینی خاطرنشان کرد: ما در هر شرایطی تابع قانون هستیم و دیگر من در این باره صحبتی نکردم. اما روی صحبت من به کسانی است که در این میان فقط از پرسپولیس حرف می‌زنند. هدایتی روزگاری اسپانسر باشگاه پرسپولیس بوده و اگر هم پولی به پرسپولیس آمده به عنوان اسپانسری آمده و نباید برای زمین زدن پرسپولیس این حرف‌ها مطرح شود.

وی درباره بازی با نساجی قائم شهر هم اظهار داشت:‌ نساجی تیم خوب و ریشه‌داری است و ما مطمئنا کار سختی در این زمینه خواهیم داشت، به خصوص این‌که بازی در چمن مصنوعی سخت است. اما همه تلاشمان را خواهیم کرد تا دست پر از زمین بیرون بیاییم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.