سید محمد بطحایی در مورد معوقات فرهنگیان گفت: امیدواریم با همکاری که دولت، سازمان برنامه‌وبودجه و خزانه تابه‌حال داشته بتوانیم در این روزهای باقی‌مانده از سال ۹۷، بخشی از این معوقات را پرداخت کنیم.

بخشی از معوقات فرهنگیان تا پایان امسال پرداخت می‌شود

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه دیدار با آیت‌الله نوری همدانی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به تغییر رویکرد آموزش و پرورش در ارتباط با تکلیف شب دانش آموزان اظهار داشت: این تغییر رویکرد به این معنا نیست که دانش آموزان تکلیفی نداشته باشند، بلکه رویکرد تکالیف مهارت محور از سوی وزارتخانه و مدارس به جد دنبال شده و دانش آموزان در حین انجام تکالیفشان با مسائل خانه، خانواده و اجتماع آشنا می‌شوند.

وی در مورد معوقات فرهنگیان وزارت  آموزش و پرورش نیز گفت: امیدواریم با همکاری که دولت، سازمان برنامه‌وبودجه و خزانه تابه‌حال داشته بتوانیم در این روزهای باقی‌مانده از سال ۹۷ بخشی از این معوقات را پرداخت کنیم تا از زیر بار شرمندگی همکاران‌مان آزاد شویم.

وزیر آموزش و پرورش در پایان با اشاره تخصیص اعتبارات از سوی آموزش و پرورش برای اسکان زائران نوروزی در مدارس گفت: پیش‌بینی می‌شود پذیرای حدود ۱۴ میلیون نفر شب در ایام نوروز باشیم، اسکان مسافران نوروزی در مدارس از ۲۹ اسفند شروع‌شده و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد یافت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.