سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از فشردگی دیدارهای لیگ برتر گفت: روز گذشته از قطر بازگشتیم و برای دیدار فردا با نفت مسجد سلیمان خسته‎ایم.

شفر با انتقاد از فشردگی دیدارهای استقلال: خسته‎ایم

به گزارش کروه ورزشی قدس آنلاین،  وینفر شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری دیدار تیم‌های استقلال و نفت مسجد سلیمان که امروز پنجشنبه در محل سازمان لیگ برگزار شد، گفت: همانطور که قبلاً هم گفته بودم زمان‌های سخت ما فرا می‌رسد. هر سه چهار روز یکبار بازی داریم. این فشردکی بازی‌های بسیارسخت است. تیم‌ها با تمام توان مقابل ما قرار می‌گیرند.

وی افزود: برای بازی فردا نمی دانم چه کسانی بازی می‌کنند. ما دیروز از قطر بازگشتیم و واقعاً خسته هستیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به موفقیت اخیر پزشک تیمش یادآور شد: الان روزهای ویژه برای کادر پزشکی است. من به دکتر نوروزی بابت افتخاری که در آسیا کسب کردند تبریک می گویم. من خودم به ایشان مدال طلا می‌دهم.

شفر همچنین درباره وضعیت بازیکنان این تیم خاطرنشان کرد: در این تقویم ریکاوری برای ما اهمیت دارد. یکسری بازیکنان تیم باید استراحت کنند. نقش کادر پزشکی تیم بسیار مهم است. برخی بازیکنان تیم مانند وریا غفوری، فرشید باقری و منشأ مشکل دارند و باید از آنها مراقبت بیشتری داشته باشیم.

وی درباره برنامه خود برای تقویم فشرده بازی‌ها هم توضیح داد و گفت: در رابطه با این موضوع دو سه هفته قبل هم گفتم که در چنین شرایطی تنها ریکاوری جسمی مهم نیست. بازیکن باید روحیه هم داشته باشد. در بازی‌ها نمی‌توانیم با ۲۵ بازیکن به میدان برویم. برخی باید خانه بمانند و ریکاوری داشته باشند. بازیکنانی مثل علی کریمی و همام طارق که اختصاصی کار کردند باید ببینم امروز چه شرایطی دارند. باید برای بدنساری بازیکنان به آنها کمک کنیم. تنها هدف ما موفقیت در لیگ برتر نیست بلکه به فکر لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

شفر ادامه داد: وقتی بازی رئال مادرید و آژاکس را دیدم فکر می‌کنم کار آنها به مراتب سخت‌تر از ماست. ما باید برگردیم. همه می‌دانیم باید به یکدیگر کمک کنیم. بازیکنان با صد درصد وجودشان تلاش می‌کنند تا به موفقیت برسیم.

سرمربی استقلال تهران در پاسخ به این سوال که «به نظر می‌رسد باشگاه‌های ایرانی مقابل تیم‌های برتر آسیا توان رقابت کردن نداشتند»، تصریح کرد: من بازی پرسپولیس و ذوب آهن را ندیدم. درباره تیم خودم می‌توانم صحبت کنم. ما شانس برای برد و تساوی در بازی با الدحیل داشتیم. نگرانی بابت لیگ قهرمانان آسیا ندارم. خودمان را آماده می‌کنیم برای دیدار با العین، در گروه ما سه قهرمان از سه کشور حضور دارند اما در گروه‌های دیگر اینگونه نیستند. ما می‌توانیم در تهران تیم‌های لعین و الدحیل‌که ۵۰ میلیون دلار خرج کرده اند تا بازیکن جذب کنند را شکست دهیم.

وی درباره پیشنهاد سازمان لیگ مبنی بر تعویق بازی استقلال با نفت مسجدسلیمان و مخالفت این باشگاه با چنین موضوعی اذعان داشت: مشکلی که داشتیم در مورد زمان برگزاری مسابقه بود. اکر فردا مقابل نفت بازی نمی‌کردیم باید در تعطیلات بازی می‌کردیم که سایر تیم‌ها تعطیل بودند. نگرانی این بود در نوروز تمام بازیکنان کنار خانواده‌هایشان باشند. من هم به این فرهنگ ایرانی‌ها احترام می‌گذارم که کنار خانواده شأن باشند. نکته مهم دیگر این است که بعد از بازی به اندازه قبل از بازی اهمیت دارد. بازیکن باید استراحت و ریکاوری خوب داشته باشد. نمی‌خواهم الان درباره امکانات باشگاه الدحیل صحبت کنم که جه کارهایی برای تیمشان می‌کنند.

شفر افزود: فردا ترکیب تیم تغییر می‌کند. در اواخر بازی، دانشگر ضربه‌ای خورد که برایش مشکل به وجود آورد. حالا امکان دارد تغییراتی به وجود بیاید. ما به تمام نیروهایمان پزشکان تیم و دکتر نوروزی نیاز داریم تا در این شرایط به ما کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال همچنین درباره غیبت گادوین منشأ در بازی فردا برابر نفت مسجد سلیمان نیز گفت: او مصدوم نیست، کمی خسته است. من دیروز سعید فتاحی را دیدم و صحبت کردم. درباره تیم امید صحبت کردم. هفته گذشته شنیدم یک نفر نقل قولی از جانب او درباره من منتشر کرده است. گفت من هرگز چنین حرفی نزدم. یک خبرنگار می‌تواند با منتشر کردن یک خبر دروغ وجهه خبرنگاران را خراب کند. شما اجازه ندهید این کار صورت بگیرد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.