خراسان جنوبی- حجت الاسلام معلمی گفت: رمز پیشرفت و موفقیت در هر جایی، اتحاد و همدلی نیروهای آن منطقه است.

باید با وحدت و اتحاد برای انقلاب و شهرستان قدم های بزرگ برداریم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه، جلسه شورای اداری شهرستان بشرویه با محوریت تکریم و معارفه امام جمعه جدید شهر بشرویه در محل سالن شهید مفتح با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

 در این مراسم "حجت الاسلام و المسلمین سید محمد معلمی "امام جمعه جدید شهر بشرویه با تبریک حلول ماه رجب، خاطرنشان کرد :امیدواریم که در شهرستان بشرویه که شهری فرهنگی و شهید پرور است بتوانیم آنگونه که شایسته مردم عزیز این شهرستان می باشد خدمت کنیم.

وی افزود :رمز پیشرفت و موفقیت در هر جایی اتحاد و همدلی نیروهای آن منطقه است .

حجت الاسلام معلمی با اشاره به  سوابق تبلیغات اسلامی خود خاطرنشان کرد: قریب به ۲۵ سال دارای سابقه تبلیغ اسلام در نقاط مختلف کشور هستم و امیدوارم تا بتوانم در روند ماموریت هم در شهر بشرویه مثمر ثمر باشم ، بی شک هر جایی که پیشرفت حاصل شده مرهون اتحاد مردم می‌باشد .

امام جمعه جدید شهر بشرویه با اشاره به اینکه باید سلایق گوناگون در کنار یکدیگر برای پیشرفت و همدلی تلاش کنند، گفت: ما با تحزب و احزاب مخالف نیستیم اما برای پیشرفت باید پیشبرد اهداف نظام را مدنظر قرار داده و تمام تلاش را برای ترقی مردم و منطقه به کار بگیریم.

 وی افزود: زمان آن رسیده که در تمام کشور و حتی جوامع اسلامی اختلافات مسلمین به خاطر هم صدا شدن در مسیر انقلاب و اسلام کنار گذاشته شود و نباید طوری باشد که به خاطر گرایش ها مردم و منطقه ضرر کنند.

حجت الاسلام معلمی با اشاره به فرمایش شهید بهشتی تصریح کرد: به فرموده این شهید بزرگوار، ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت، بنابراین باید سربازان بسیار خوبی برای مردم، نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم و حتی اگر شده جان خود را در این راه از دست بدهیم کار مهمی انجام نداده ایم چرا که وظیفه ما در برابر دستورات دینی ادای دین است.

 امام جمعه جدید شهر بشرویه همچنین از فرماندار، مسئولین و تمام آحاد مردم درخواست کرد تا در این مسیر وی را کمک کنند.

"علیرضا زمان زاده فرماندار شهرستان بشرویه " نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های امام جمعه سابق بشرویه و با اشاره به اهمیت نقش امامت جمعه  خاطرنشان کرد: در همین سه چهار ماه که سپری شده، جای خالی امام جمعه در شهر واقعاً احساس می شود چرا که امام جمعه به معنای واقعی پدر معنوی شهر هستند همانگونه که پدر در خانه نباشد، نبود امام جمعه هم در این مدت احساس می شد.

 وی افزود: حجت الاسلام و المسلمین شمس الدین در زمان خدمت شان در این شهرستان در تمامی امور برای بشرویه تلاش کرده و حقیقت سنگ تمام گذاشتند و همچنین کمک کردند تا علاوه بر مباحث فرهنگی در تمامی عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، عمرانی و سایر حوزه ها شهرستان بشرویه مسیر پیشرفت را طی کند.

 فرماندار بشرویه افزود : مسلماً هر جا که دشمن بخواهد ضربه‌ای بزند اولین جایی که می توان دفاع کرد و اقشار مختلف جامعه حضور دارند نماز جمعه است، لذا دشمن هم نماز جمعه را جزو اهداف اولیه تخریب خود قرار داده است.
وی تصریح کرد: یکی از قدیمی‌ترین پایگاه‌های مهم نظام کشور و مکتب ما جایگاه نماز جمعه است که بسیار تاثیرگذار می‌باشد.

زمانزاده با اشاره به اهمیت حضور در نماز جمعه هم تصریح کرد: مهمترین گذر برای عبور از بحران های موجود انسجام وحدت ملی است که نماز جمعه خود یکی از این مصادیق انسجام می باشد و برای عبور از مشکلات شهرستان نیز باید در کنار یکدیگر قرار بگیریم تا بتوانیم خدمات نظام به شهرستان بشرویه را بیش از پیش گسترش دهیم.

وی با اشاره به سرمایه گذاری های صورت گرفته در شهرستان بشرویه افزود: بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری با کمک بخش خصوصی و دولتی در شهرستان بشرویه در مدت زمان حضور بنده صورت گرفته و نباید کسی اگر با فردی زاویه دارد با نادیده گرفتن این توفیقات نظام را زیر سوال ببرد.

فرماندار بشرویه با تأکید بر اینکه نهاد امام جمعه مدافع حقوق مردم و مستضعفان است، گفت: نهاد امامت جمعه یکی از قدرتمندترین مدافعان حقوق مردم و مستضعفان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.