ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور با شرکت بیش از 11 هزار داوطلب در خراسان رضوی توسط سازمان جهاددانشگاهی برگزار شد.

ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در خراسان رضوی برگزار شد
به گزارش قدس آنلاین ؛دکتر حسین امینی ، اظهار کرد: ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور امروز هفدهم اسفند ماه با تعداد کل 227 هزار و 791 داوطلب برگزار شد. سهم خراسان رضوی در این آزمون بیش از 11 هزار و 305 نفر بوده است.
وی افزود: این آزمون در کل کشور در 128 شهر برگزار و 262 حوزه میزبانی آزمون را بر عهده داشتند.
معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از میان کل داوطلبین نقش آقایان 51 درصد و سهم بانوان 49 درصد بوده و در خراسان رضوی نیز 58 درصد آقایان و 42 درصد بانوان در این آزمون شرکت کردند.
معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی  بیان کرد: آزمون در هفت مرکز اصلی برگزار شده است که سهم مشهد در این آزمون حدود هفت هزار نفر، تربت هزار و 100 نفر، سبزوار 1000 نفر، کاشمر حدود 700 نفر، نیشابور حدود 800 نفر، قوچان بیش از 500 نفر و گناباد 300 نفر بوده است.
امینی تصریح کرد: آزمون در دو مرحله عمومی و اختصاصی برگزار شده که در بخش عمومی داوطلبین با مدرک دیپلم و بخش اختصاصی شامل داوطلبین با مدرک کاردانی به بالا را شامل می‌‎شود.
وی در رابطه با زمان اعلام نتایج آزمون گفت: نتایج آزمون در 45 روز کاری و در هفته آخر فروردین ماه سال 98 اعلام خواهد شد. همچنین میزان جذب استخدامی این آزمون چهار هزار و 471 نفر خواهد بود.
امینی اظهار کرد: 21 سازمان در دایره دولتی از جمله وزارت ارشاد، بانک ملی، بنیاد شهید، وزارت تعاون، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان امور مالیاتی، سازمان شیلات، جنگل‌ها و مراتع و ... در این آزمون از داوطلبان پذیرش خواهند داشت.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.