قائم مقام شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: کمبود و گاه نبود آب شرب در صنعت شرق کشور، باعث شده است طرح شیرین سازی و انتقال آب از دریای عمان به این مناطق به دقت مطالعه و به‌زودی از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا شود.

راهکارهای مشارکت آستان قدس رضوی در طرح انتقال آب دریای عمان به شرق کشور

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، در نشست مدیران این شرکت با مدیران سازمان اقتصادی رضوی که با محوریت نقش آستان قدس رضوی در مشارکت پروژه انتقال آب از دریای عمان برگزار گردید علیرضا طاهری، قائم مقام و مشاور مدیر عامل شرکت عنوان کرد: کمبود و گاه نبود آب شرب در صنعت شرق کشور، باعث شده است طرح شیرین سازی و انتقال آب از دریای عمان به این مناطق به دقت مطالعه و بهزودی از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا شود.   

طاهری ضمن اشاره به مشکلات کم آبی گفت: دکترین اصلی سیاست های آبی برای مناطق کم آب، سازگاری با کم آبی و برای مناطق بی آب، انتقال آب است. وی افزود: این موضوع فرصتی شد تا راهکارهای مشارکت عملی آستان قدس رضوی در جلسه ای با حضور مهندس نامجو، جانشین ریاست سازمان اقتصادی این نهاد و وزیر سابق نیرو و همکاران ایشان با محمد علایی، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی برگزار گردد.

علیرضا طاهری افزود: حضور ۱۲ میلیون جمعیت ساکن در استان های شرقی کشور دلیل مهمی برای تأمین حداقلی لیکن پایدار و دائمی آب شرب و صنعت در این خطه گرم و خشک است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.