یزد - معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد حجت‌الاسلام علی‌محمد اسلامی منش گفت: ۲۳۰ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت با کمک نیکوکاران یزدی در قالب طرح "شوق زیارت" به مشهد مقدس اعزام شدند.

مددجویان یزدی با کمک خیّران به مشهد مقدس اعزام شدند

به گزارش قدس به نقل از کمیته امداد، حجت‌الاسلام علی‌محمد اسلامی منش، معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه این نهاد با هدایت کمک های دریافتی از مردم نیکوکار اقدام به اعزام آن دسته از مددجویانی که به دلیل ناتوانی مالی تاکنون طعم شیرین زیارت مزار نورانی اهل بیت را نچشیده اند، کرده است، گفت: ۲۳۰ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت با کمک نیکوکاران یزدی در قالب طرح "شوق زیارت" به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: کمیته امداد در طرح "شوق زیارت"  با طراحی مسیرهای مشخص برای جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردمی و خیران نیک اندیش، علاوه بر فراهم کردن امکان زیارت اماکن مقدسه توسط نیازمندان جامعه، زمینه مشارکت نیکوکاران و مردم شریف برای مشارکت در این طرح را مهیا کرده است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه این طرح با شعار "یاریگر کسانی باشیم که در حسرت زیارت مانده‌اند در حال اجرا است، گفت: مردم نیکوکار استان یزد می توانند با مراجعه به دفاتر این نهاد در سطح استان و یا مراجعه به سایت shogheziarat.emdad.ir در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند و از برکات معنوی آن بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه تمامی اعتبار این طرح از کمک های مردمی و بدون هیچگونه اعتبار و کمک های دولتی انجام می شود، یادآور شد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۵۸۸ مددجوی تحت حمایت به اردوی زیارتی آموزشی مشهد مقدس، قم و شیراز و اردوهای آموزشی درون استانی اعزام شدند.

اسلامی منش افزود: طی این مدت ۴۴۲ مددجو به سفر زیارتی عتبات عالیات، ۲۱۶۵ مددجو به اردوی زیارتی مشهد مقدس و ۵۳۰ نفر به زیارت بارگاه مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) مشرف شدند و ۱۴۵۱مددجو نیز به اردوهای آموزشی درون استانی اعزام شدند.

شایسته ذکر است: مادران و دختران تحت حمایت، زنان و مردان سرپرست خانوار، سالمندان، دانش آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی ازجمله مددجویان بهره‌مند از برنامه‌های اردویی کمیته امداد هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.