۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
کد خبر: 647974

پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلال به پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان نیاز داشت و این بهترین اتفاقی بود که برای این تیم افتاد.

پیروزی استقلال بر العین واجب است

 تیم فوتبال استقلال پس از شکست سنگین مقابل الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا، در لیگ برتر به میدان رفت و موفق شد نفت مسجد سلیمان را در دیداری خانگی شکست دهد.

ایوب اصغرخانی پیشکسوت استقلال در این خصوص اظهار داشت: بعد از یک بازی انتقاد آمیز، بازی خوبی را از آبی پوشان در لیگ برتر دیدیم و باید بگویم تیم به این پیروزی بسیار نیاز داشت.

وی اضافه کرد: بعد از شکست سنگین مقابل الدحیل استقلال نیاز داشت برای ریکاوری روحی و بازگشت به شرایط عادی به یک پیروزی دست پیدا کند و بازی با نفت مسجد سلیمان بهترین فرصت برای ریکاوری بود.

پیشکسوت استقلال گفت: حالا آبی پوشان می‌توانند با فراموش کردن شکست مقابل الدحیلبا روحیه‌ای بالا در خانه از العین میزبانی کنند.

اصغرخانی که خود سابقه بازی کردن مقابل العین با پیراهن استقلال در جام باشگاه‌های آسیا را دارد در خصوص این تیم گفت: بی تعارف باید بگویم العین یکی از بهترین تیم‌های غرب آسیا در یک دهه اخیر است. این فقط العین نیست که از تیم‌های خوب غرب آسیا است بلکه هر سه تیمی که با آبی پوشان همگروه شده اند از بهترین‌های غرب آسیا هستند. به همین دلیل با اطمینان می‌گویم بچه‌های استقلال نباید در باد پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان یا میزبانی بخوابند. این دیدار بسیار حساس و سخت است.

هافبک پیشین استقلال گفت: از آنجایی که بازی قبلی را به الدحیل واگذار کردیم، در این بازی محکوم به پیروزی هستیم چون در غیر این صورت صعود استقلال به مرحله بعدی با اما و اگر مواجه خواهد شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.