البرز- اسماعیل آجرلو گفت: به همت حوزه هنری البرز و شورای شهر و شهرداری هشتگرد عصرخاطره انقلاب اسلامی و رونمایی از کتاب «بیداری دشت کهن» در ساوجبلاغ برگزار می‌شود.

کتاب "بیداری دشت کهن" در ساوجبلاغ رونمایی می‌شود

اسماعیل آجرلو رییس حوزه هنری البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار کرد: ویژه برنامه عصرخاطره انقلاب اسلامی و رونمایی از کتاب «بیداری دشت کهن» نوشته دکتر حسین عسگری امروز (شنبه ۱۸ اسفند ماه)، در شهر هشتگرد برگزار می‌شود.

رییس حوزه هنری البرز بیان کرد: در مراسم عصر خاطره و رونمایی کتاب که همزمان با افتتاحیه جشنواره فرهنگی هنری هشتگرد برگزار می‌شود، دکتر صالحی (رئیس سازمان انرژی اتمی ایران) سخنرانی خواهد کرد و مبارزان انقلابی برای حاضران در این نشست از وقایع انقلابی منطقه ساوجبلاغ و نظرآباد خاطره گویی خواهند کرد.

اجرای موسیقی توسط سالار عقیلی، رونمایی از کتاب، پخش کلیپ و حضور چهره‌های شاخص فرهنگی و هنری استان البرز و کشور از سایر برنامه‌های این نشست خواهد بود.

آجرلو افزود: کتاب «بیداری دشت کهن» تاریخ شفاهی مبارزات انقلابی مردم شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد و منطقه غرب استان البرز را روایت می‌کند، این کتاب با حمایت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری امور استانها و مجلس حوزه هنری و با همکاری حوزه هنری استان البرز در سال ۱۳۹۷ توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

گفتنی است این ویژه برنامه روز شنبه ۱۸ اسفندماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۵ در مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی هشتگرد واقع در بلوار مدرس شهرستان هشتگرد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.