مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: به منظور تردد ایمن مسافران نوروزی در جاده های استان عبور و مرور کامیون، تریلر و موتورسیکلت از تاریخ ۲۵ اسفند ماه کنونی تا ۱۷ فروردین ۹۸ با محدویتهایی همراه شده است.

محدودیتهای ترافیکی نوروزی در خراسان رضوی اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم نصری افزود: عبور و مرور انواع موتورسیکلت در این ایام در همه آزادراه ها و بزرگراههای استان خراسان رضوی ممنوع است همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در تاریخ ۱۳ فروردین ۹۸ در تمامی محورهای برون شهری استان ممنوع شده است.

وی به محدودیتهای عبور و مرور به صورت جاده ای اشاره کرد و ادامه داد: تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت هفت تا ساعت ۲۲ در تاریخهای ۲۸ و ۲۹ اسفند ۹۷ و چهارم، هشتم، نهم، چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم فروردین ۹۸ در مسیرهای آزادراهی و بزرگراهی مشهد - قوچان، مشهد - سبزوار و مشهد- تربت حیدریه و بالعکس ممنوع است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: محدودیتهای ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون در روزهای یاد شده در محورهای فاروج و بالعکس نیز ممنوع اعلام شده است.

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که شش هزار و ۴۲۳ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن روستایی است.

در تعطیلات نوروز ۱۳۹۷ افزون بر ۱۵ میلیون مسافر به خراسان رضوی سفر نمودند که از این تعداد ۱۴ میلیون نفر ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای و خودروی شخصی را به عنوان وسیله سفر انتخاب کردند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.