مدیر توسعه امور سلامت بنیاد سلامت آستان قدس رضوی از اعزام سومین کاروان خادم‌یاران این بنیاد به روستاهای کم‌برخوردار کلات خبر داد.

خادم‌یاران بنیاد سلامت آستان قدس رضوی به روستاهای کم‌برخوردار کلات اعزام شدند

به گزارش قدس آنلاین، دکتر محمود ابراهیمی بیان کرد: ۳۰ خادم‌یار سلامت بنیاد سلامت آستان قدس رضوی در قالب شش تیم پزشکی صبح امروز به منظور ارائه خدمات پزشکی و درمانی رایگان به ۹ روستا و تعدادی از محله‌های عشایری در منطقه دهستان پساکوه کلات اعزام شدند.

وی به برگزاری دو اردوی جهادی پزشکی عمومی و تخصصی خادم‌یاران بنیاد سلامت آستان قدس رضوی در دی ماه سال جاری در کلات اشاره کرد و افزود: سومین اردوی جهادی این بنیاد در ادامه ارائه خدمات پزشکی رایگان به بیماران محروم روستاهای شهرستان کلات با همکاری مرکز بهداشت و برخی نهادهای این شهرستان آغاز شده است.

مدیر توسعه امور سلامت بنیاد سلامت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه هر تیم پزشکی متشکل از یک پزشک عمومی، دو پرستار، یک بهورز و همچنین نیروهای پشتیبانی است، گفت: خدمات پزشکی رایگان شامل معاینه بیماران، سنجش میزان فشار خون، سنجش میزان قند خون و محاسبه شاخص توده بدنی یاBMI در این روستاها ارائه می‌شود.

ابراهیمی تصریح کرد: بنیاد سلامت آستان قدس رضوی زیر نظر معاونت علمی این آستان مقدس در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در منشور هفت‌گانه خدمت و همچنین با توجه به تأکیدات تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر خدمت به محرومان جامعه با همکاری دانشگاه‌ها و نخبگان علمی سراسر کشور و بهره‌گیری از ظرفیت خیرین حوزه سلامت و خادم‌یاران این بنیاد، خدمت به عموم مردم به‌ویژه اقشار کم‌برخوردار را در حوزه دارو و درمان با جدیت پیگیری می‌کند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.