استاندار خراسان رضوی گفت: نگاه و رویکرد نسبت به کارآفرینان باید تغییر کند و باید زمینه برای فعالیت آنها فراهم شود.

رویکردها نسبت به کارآفرینان خراسان رضوی باید تغییر کند

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رزم حسینی شامگاه شنبه در جلسه‌ای با حضور مسئولان و مردم خوشاب خوشاب اظهار داشت: باید نگاه و رویکرد خود را نسبت به کارآفرینان تغییر دهیم و از فرصت‌هایی که در این زمینه شکل می‌گیرد به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه زیرساختی و عمرانی، اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته و البته قاعدتا ضعف‌هایی نیز داشته‌ایم که نیازمند بررسی و برطرف کردن است.

رزم حسینی ادامه داد: یکی از مهمترین اهداف اقتصادی این است که بتوانیم سطح رفاه عمومی مردم را افزایش دهیم و بدین منظور توجه به ظرفیت‌های مردمی در شهرستان‌ها بخش مهمی از فعالیت ما را دربرمی‌گیرد.

وی عنوان کرد: ملاک و مبنای ارزیابی خود از کارنامه فرمانداران سراسر استان را برحسب عملکرد اقتصادی آنها خواهیم سنجید و باید در این مسیر از سوی فرمانداران تلاش بیشتری صورت بگیرد.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: باید رویکرد و نگاه تمامی ما نسبت به کارآفرین و سرمایه‌گذار تغییر کند زیرا برای از میان برداشتن بوروکراسی اداری دست و پاگیر چاره‌ای جز رفتن به سمت بخش خصوصی و مشارکت‌های بیشتر مردمی نداریم.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.