دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای ارائه خدمات مناسب به بیماران خاص در ایام نوروز اعلام آمادگی کرد.

آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای ارائه خدمات مناسب به بیماران خاص در ایام نوروز

به گزارش قدس آنلاین، کارشناس مسئول بیماریهای خاص دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حدود ۴۲مرکز دیالیز در مشهد و شهرستانها در بخش دانشگاهی، خصوصی، خیریه و بیمارستانهای دولتی و خصوصی ارائه خدمت به زائران و مجاوران حضرت امام رضا (ع) در تعطیلات پایان سال و نوروز در مراکز دیالیز آماده و بیشترین تمرکز بر مراکز دیالیز اطراف حرم است.

دکتر جواد رجبیان با بیان این که این مراکز هم اکنون در دو نوبت صبح و عصر فعال است افزود: اسامی این مراکز در یک اطلاعیه به دانشگاه های سراسر کشور و ورودی های مشهد مقدس اطلاع رسانی شده است و در ایام نوروز نیز مجاوران و  زائران  می توانند با تماس تلفنی نوبت رزرو کنند.

وی در خصوص بیماران تالاسمی و هموفیلی گفت: در این ایام کلینیک سرور واقع در خیابان هفده شهریور در دو نوبت  صبح  و عصر به بیماران تالاسمی و هموفیلی خدماتی چون تزریق خون  و فاکتور ارائه می دهد.

کارشناس مسئول بیماریهای خاص دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود:  داروهای بیماران ام اس در سه داروخانه شبانه روزی ۲۲ بهمن، امام و هلال احمر تامین شده است و بیماران با نسخه پزشک متخصص می توانند داروهای خود را  تهیه کنند.

دکتر جواد رجبیان از زائرانی که مبتلا به بیماری خاص هستند خواست با معرفی نامه مراکز دیالیز شهرستان خود، برگه آزمایش و دفترچه بیمه  را نیز همراه داشته باشند.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.