البرز- ناصر مقدم گفت: استان البرز با تکیه بر توانمندی و ظرفیت های نهفته ای که دارد، در تقویم کشور صاحب روز ملی می شود.

 البرز صاحب روز ملی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  استان البرز ناصر مقدم مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز، اظهار کرد: تعیین روز البرز، المان شهری، گونه گیاهی و جانوری در دستور کار شورای فرهنگ عمومی استان قرار گرفته است.

ناصر مقدم در ادامه افزود: به همین منظور از اصحاب فرهنگ و هنر، رسانه های جمعی و شهروندان صاحب نظر و اندیشمند دعوت می شود تا با مشارکت خود ما را در انتخاب مناسب تر این موارد یاری کنند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز، افزود: در صدد آن هستیم که برای معرفی استان البرز روزی را به این منظور در تقویم رسمی کشور درج کنیم.

این مسئول تصریح کرد: در جهت انتخاب روز البرز، المان شهری، گونه جانوری و گونه گیاهی از تمامی اندیشمندان البرزی دعوت می شود، پیشنهادات خود را  با ذکر ادله و توضیحات مربوط حداکثر تا ۲۵ فروردین ماه سال ۹۸ به دبیر خانه شورای فرهنگ عمومی واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ارسال کنند.

مقدم در پایان گفت: بدیهی است انتخاب نهایی موارد مذکور،   از سوی شورای فرهنگ عمومی البرز خواهد بود و به ١٠  نفر از کسانی که بهترین پیشنهادات را ارائه کنند جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.