البرز- رحیم بنا مولایی از بستر سازی برای سرمایه گذاری مشترک بخش خصوصی استان البرز با فعالان اقتصادی ترکیه در زمینه بسته بندی مواد غذایی با بهره گیری از تکنولوژی روز خبر داد.

 ‌فعالان اقتصادی ترکیه در صنایع بسته‌بندی مواد غذایی البرز مشارکت می‌کنند

به گزارش  قدس آنلاین، ‌رحیم بنامولایی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز که در راس یک هیات تجاری و  اقتصادی از استان‌های تهران و البرز به ترکیه سفر کرده است، در تشریح این بازدید صبح امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران، گفت: در جریان بازدیدها و مذاکرات انجام شده در این سفر مقرر شد، ظرف یک ماه آتی یک تیم تجاری و اقتصادی کشور ترکیه برای بررسی و اتخاذ راهکارهای سرمایه گذاری های مشترک به استان های تهران و البرز سفر کند.

وی به نشست هیات تجاری و اقتصادی استان های البرز و تهران باسرکنسول سفارت ایران در استانبول اشاره کرد و گفت: در این نشست ضمن تشریح توانمندی های تولیدی و صنعتی دو استان، گسترش روابط تجاری به ویژه در زمینه صادرات مواد غذایی حلال به ترکیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است هیات تجاری و اقتصادی استان های تهران و البرز، متشکل از بیست فعال اقتصادی به سرپرستی رئیس اتاق بازرگانی البرز به ترکیه سفر کرده است.

بازدید از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تکنولوژی مواد غذایی "فوتگ ۲۰۱۹ استانبول" و مذاکره با فعالان اقتصادی تُرک در زمینه گسترش همکاری های تجاری و اقتصادی، به ویژه  صادرات مواد غذایی حلال به ترکیه، از جمله برنامه های این هیات اعلام شده است .

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.