مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان همدان گفت: از زمان تاسیس دفتر نمایندگی تاکنون ۶ هزار زائر محروم و نیازمند استان به زیارت حضرت رضا(ع) مشرف شدند.

۶۰۰۰ زائر محروم همدانی به پابوسی امام رضا(ع) مشرف شدند

به گزارش قدس آنلاین، محمدکاظم حجازی به فعالیت‌های دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی از زمان تاسیس تا کنون اشاره کرد و اظهار داشت: دفتر نمایندگی که فعالیت خود را از دی ماه سال ۱۳۹۵ شروع کرده، فعالیت‌ها ارزنده‌ای را در راستای خدمت‌گزاری به محرومین و نیازمندان در استان ارائه کرده است.

وی عنوان کرد: به همت این نمایندگی بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ سبد غذایی و بسته حمایتی تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان همدان توسعه فرهنگ زیارت را یکی از اهداف دفتر نمایندگی در استان برشمرد و گفت: این نمایندگی از زمان تاسیس تا کنون موفق شده ۶ هزار زائر محروم و نیازمندی که تا کنون به مشهد مقدس مشرف نشده‌اند یا از آخرین سفر آن‌ها بیش از ۱۰ سال گذشته را شناسایی و در قالب کاروان‌های زیارتی مهردرخشان به مشهدالرضا(ع) اعزام کند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین دفتر نمایندگی با کمک خیران و نیکوکاران ۴ هزار و ۹۰۰ بسته لوازم التحریر تهیه و بین دانش آموزان محروم توزیع کرده است.

حجازی ذبح ۲۵۵ راس گوسفند و توزیع گوشت بین خانواده‌های نیازمند، اهدای بیش از ۹۰۰ کارت هدیه به بیماران صعب‌العلاج، اطعام بیش از ۶ هزار نفر محرومین، جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان کرمانشاهی، برپایی جشن‌های زیرسایه خورشید، برگزاری سوگوارهای رضوی در ۸ مسجد متتخب استان، برگزاری محافل شعرخوانی و... را برخی دیگر از برنامه‌های دفتر نمایندگی از ازمان تاسیس تا کنون برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بیش از ۳ هزار و ۱۸۵ نفر از خدمات فرهنگی و ۲ هزار و ۲۹۰ نفر از محرومین نیز از خدمات پزشکی خادمیاران رضوی بهره‌مند شدند.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.