همدان- با مشخص شدن نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان؛ نماینده ولی فقیه فعلی همدان آخرین نمازجمعه را امامت کرد.

نماینده جدید ولی‌فقیه در استان همدان به طور رسمی معرفی خواهد شد

 به گزارش قدس آنلاین، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، حدود ۱۵ سال در کسوت نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه همدان  این مسئولیت را در استان همدان بر عهده داشت و افزون بر آن نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری هم بود و هست؛  جایگزین معرفی شده  نماینده سابق ولی فقیه در استان  و امام جمعه همدان هم آیت‌الله حبیب اله شعبانی است که هفته آینده معرفی رسمی خواهد شد.

جمعه ای که گذشت آیت الله غیاث‌الدین طه محمدی آخرین نماز جمعه شهر همدان را بعد از ۱۵ سال در حالی امامت کرد که ضمن توصیه  مردم استان به حمایت از نماینده جدید ولی فقیه در استان  از مقام معظم رهبری به دلیل برداشتن  بار گران مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در استان از روی دوشش تشکر کرد و نماینده جدید ولی فقیه در استان را فردی مردمی و انقلابی دانست؛ آیت الله غیاث الدین طه محمدی همچنین در سخنان خود از مهر و محبت مردم استان همدان هم قدردانی کرد و گفت تا قیامت شرمنده  مردم همدان هستم.

آیت الله غیاث الدین طه محمدی نمانیده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان بعد از برپایی نماز جمعه با استقبال پر شور مردم همدان بدرقه شد تا همچنان در کسوت نمایندگی مردم استان در مجلس خبرگان رهبری به مسئولیت خود ادامه دهد. آیت الله غیاث الدین طه محمدی همچنین رئیس بنیاد ملی بوعلی‌سینا هم هست.

آیتالله حبیبالله شعبانی نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان حدود ۴۱ سال سن دارد و دانش آموخته  سطح 4 فقه و اصول  حوزه  است و از اساتید حوزه علمیه قم و جامعهالمصطفیالعالمیه است؛ وی جوان ترین  نماینده ولی فقیه و امام جمعه  در کشور هم محسوب  می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.