ذبیح اله خدائیان در پیام تبریک انتصاب آیت الله رئیسی به ریاست قوه قضاییه گفت: بی­ تردید اشتهار حضرتعالی به خصایصی نظیر ولایتمداری، روحیه­‌ انقلابی، مردمداری، سلامت نفس، امانت و کارآمدی، در کنار برخورداری از ظرفیت­‌های ارزشمند فقهی و علمی و تجارب ارزنده­‌ مدیریتی در حوزه قضا نقطه­‌ عطفی برای قوه قضاییه در گام دوم انقلاب به شمار می­‌رود.

اشتهار آیت الله رئیسی به ولایتمداری و مردمداری نقطه­‌ عطف قوه قضاییه در گام دوم انقلاب

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، ذبیح اله خدائیان معاون حقوقی قوه قضاییه در پیامی انتصاب آیت الله رئیسی را به ریاست قوه قضاییه تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام معاون حقوقی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر شریف حضرت آیت الله رئیسی (دامت توفیقاته)-ریاست محترم قوه قضاییه

با سلام و تحیات وافره

انتصاب شایسته­‌ حضرتعالی را به ریاست قوه قضاییه از سوی مقام عظمای ولایت (مدظله‌­العالی) که بیانگر حسن اعتماد معظم ­له به آن مقام معزز می‌باشد تبریک و تهنیت عرض می­‌نمایم.

بی­ تردید اشتهار حضرتعالی به خصایصی نظیر ولایتمداری، روحیه­‌ انقلابی، مردمداری، سلامت نفس، امانت و کارآمدی، در کنار برخورداری از ظرفیت­‌های ارزشمند فقهی و علمی و تجارب ارزنده­‌ مدیریتی در حوزه ­ قضا، نقطه­‌ عطفی برای قوه قضاییه در گام دوم انقلاب به شمار می­‌رود.

امید است که در دهه­‌ پنجم انقلاب اسلامی، دستگاه قضایی در ظل عنایات خاصه­‌ حضرت ولی­عصر (عج) و در سایه  رهنمودهای خردمندانه  مقام معظم رهبری (مدظله­‌العالی) و همچنین راهبری مدبرانه­‌ حضرتعالی شاهد پیشرفت­‌های روزافزون و برداشتن گام­‌های بلند در مسیر تحقق عدالت باشد.

خدائیان، معاون حقوقی قوه قضاییه

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.