ارتش به سخنان رئیس شورای اسلامی مشهد مبنی بر «به دستور وزیر راه و شهرسازی ارتش ملزم به بازگشایی بلوار نماز شد» واکنش نشان داد.

واکنش ارتش به اظهارات رئیس شورای شهر مشهد درباره بلوار نماز

به گزارش قدس آنلاین  به نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه ای شمال شرق، این قرارگاه به سخنان رئیس شورای اسلامی مشهد مبنی بر «به دستور وزیر راه و شهرسازی ارتش ملزم به بازگشایی بلوار نماز شد» واکنش نشان داد و جوابیه‌ای صادر کرد.

متن این جوابیه به شرح زیر است:

باسلام
به رسانه‌های جمعی

با عنایت به ماده ۲۳ فصل ششم قانون مطبوعات،جوابیه ذیل در پاسخ به مطلب مندرج در مورخه ۹۷/۱۲/۰۶ در خبرگزاری‌های خراسان رضوی مبنی بر سخنان رئیس شورای اسلامی شهرمشهد با عنوان «به دستور وزیر راه و شهرسازی ارتش ملزم به بازگشایی بلوار نماز شد» برای تنویر افکار عمومی درج شود.

در پی درج سخنان رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر «به دستور وزیر راه و شهرسازی، ارتش ملزم به بازگشایی بلوار نماز شد» معروض می‌دارد که ارتش جمهوری اسلامی ایران فقط از طریق سلسله مراتب فرماندهی و هماهنگی با فرماندهان رده بالا و مصوبه شورای عالی شهرسازی اقدام به بازگشایی بلوار نماز کرده است و از آنجا که ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا انجام وظیفه کرده و هیچ‌کدام از اعضای هیات دولت در سلسله مراتب فرماندهی ارتش نبوده و ملزم به اجرای دستور نیستند.

بنابراین، ارتش جمهوری اسلامی ایران از آنجا که خدمتگزار مردم و در جهت برقراری امنیت و آسایش ملت غیور ایران اسلامی انجام وظیفه می‌کند، براساس حسن نیت و رفع مشکلات ترافیکی و مصوبه شورای عالی شهرسازی و کمک به زائرین و مجاورین حضرت رضا(ع) اقدام به بازگشایی بلوار نماز کرد.

ارشد نظامی آجا و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق

امیر سرتیپ۲ ستاد رضا آذریان

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.