خراسان شمالی- مجید الهی راد گفت: هم‌اکنون شش هزار و ۴۷۵ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد قرار دارند که ۵۶ یتیم و ۳۸۶ فرزند محسنین فاقد حامی هستند.

۴۲ هزار خانوار نیازمند  تحت حمایت  کمیته امداد هستند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه هم‌اکنون بیش از ۴۲ هزار و ۵۰۰ خانوار نیازمند تحت حمایت این نهاد قرار دارند، گفت: کمیته امداد برای تأمین هزینه‌های شب عید خانوارهای تحت حمایت، نیازمند کمک خیران نیک‌اندیش است.

وی با اشاره به نیازسنجی انجام‌شده از وضعیت خانوارهای مددجوی تحت حمایت این نهاد، بیان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم بر جامه امسال تمامی این خانوارها نیازمند ملزومات شب عید در قالب شیرینی، میوه، آجیل و همچنین سبد غذایی هستند.

وی در ادامه به سایر نیازمندی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد این استان اشاره و اضافه کرد: هم‌اکنون شش هزار و ۴۷۵ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد قرار دارند که ۵۶ یتیم و ۳۸۶ فرزند محسنین فاقد حامی هستند که امیدواریم به‌زودی به همت خیران تمامی نیاز این خانوارها مرتفع شود.

الهی راد خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۹۹ خانوار یتیم، فاقد مسکن مناسب هستند که در این بخش بیش از ۵ میلیارد تومان بودجه برای ساخت مسکن این خانوارها نیاز است.

وی بابیان اینکه حدود هزار و ۳۰۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج و زمین‌گیر نیز تحت حمایت این نهاد قرار دارند، تصریح کرد: چهار هزار بسته ایزی لایف،۵۰ تشک مواج و ۱۰ مورد اکسیژن ساز برای مناطق محروم نیازسنجی شده است.

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی یادآور شد: این نهاد در سرفصل‌های اشتغال، درمان، پرداخت کمک‌هزینه معیشت، خرید و ساخت و تعمیرات مسکن، پرداخت کمک‌هزینه جهیزیه و ازدواج، امور فرهنگی و تحصیلی و پرداخت تسهیلات کارگشایی به مددجویان تحت حمایت خدمات ارائه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه توفیق در ارائه خدمات بهتر به نیازمندان مستلزم همکاری و همیاری آحاد مردم نوع‌دوست است، گفت: این نهاد برای یاری‌رساندن به اقشار محروم جامعه، طرح‌های متنوعی را در جهت فقرزدایی و فراهم نمودن زمینه مشارکت مردم در امور نیکوکاری و دستگیری از نیازمندان با رویکرد اعتمادسازی به مرحله اجرا درآورده است.

شایسته ذکر است: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی از طریق شماره‌گیری #۱*۸۸۷۷* با کد ۰۵۸ به محرومان کمیته امداد اهدا کنند، همچنین از طریق شماره‌حساب ۰۱۱۱۷۰۸۶۲۰۰۰۱ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۲۷۵۱ و یا با مراجعه به سایت کمیته امداد به نشانی www.emdad.ir کمک‌های خود را به مددجویان این نهاد اهدا کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.